Australie september 2013

Hoi allemaal, ik ben shirley 21 jaar en ik wil graag gaan backpacken door Australië.
Hiervoor zoek ik nog een reisgenootje.
Ik ben hard aan het sparen voor september 2013 maar doordat ik mn huisje heb is het niet gemakkelijk.
Zoek je ook een reisgenoot? en hou je van avontuur, surfen , duiken ect?
Misschien een auto of camper huren? om het zo goedkoop mogenlijk te maken natuurlijk! haha Let me know;)

Groetjess,

Shirley

Hey Shirley,

ik ben zelf ook van plan om naar Australië te gaan en het een beetje low budget te houden. Momenteel ben ik ook hard aan het sparen, maar ik weet niet of 2013 bij mij al een haalbare kaart is. Daarnaast zou ik graag in juli/augustus gaan aangezien ik in België werk als leerkracht. Hoe lang zou je willen gaan en op welke manier probeer jij het zo ‘low-budget-mogelijk’ te houden?

groetjes, Tinka

Hoi Tinka,
Ik zou toch echt wel rond september/december willen gaan.
Omdat ik graag oud en nieuw in sydney mee wil maken en het is rond december ook zomer in australië
Daarbij zou ik dan minimaal een half jaar willen reizen.
Er zijn een hele hoop manieren om het zo goedkoop mogenlijk te maken en met zijn tweeën is het altijd goedkoper.
Ik heb zelf gekeken naar een reisorganisatie “travelactive”" speciaal voor backpackers. Hier krijg je dan een jaar werk/vakantie visum , dus heb je ook nog de kans om wat bij te verdienen met bijvoorbeeld fruitplukken ect.
Hun helpen je ook een eind op weg met je visum en allerlei regeldingetjes.
Als je geintresseerd bent stuur me dan even een privé bericht met je email adres ofzo.

Groetjes!!

Shirley

Hey Shirley…

Ik ben Vincent, 22 jaar.
Ik vertrek rond 18 september 2012 naar australie. Ik wil dan voor ongeveer 7 maanden.
Ik hou wel van avontuur. Ik wil ook zeker gaan duiken in australie, en een auto huren/kopen zie ik ook wel zitten.
Ik hoor wel van je of je geintreseerd ben.

Gr Vincent

(vincent_bos@hotmail.com)

Hey Vincent, jammer dat je in 2012 al gaat…maar heel leuk voor jou! Ik moet nog eventjes sparen;) have fun!

Ha Shirley,

Ik zag je bericht staan en je gaat doen wat ik ook wil gaan doen!!! Voor mij kan het ook pas in de zomer van 2013.

Ik ben 28 jaar en heb al een periode in Rome en op Curacao gewoond. Dus ik heb in het buitenland gewoond maar wel op 1 plek. Ik wil nu echt gaan rondreizen. Een vriend van mij heeft dit daar ook al gedaan en die vond het geweldig. Zijn tip: vooral niet te lang op 1 plek blijven, dat is zonde!!! Dus een camper of busje aanschaffen is ideaal en omdat te kunnen delen met andere is qua budget ook beter.

Laat me maar weten of je hier verder op in wilt gaan.

Groetjes

Hoi!!

Heb nog steeds intresse alleen het word nu december 2013 voor mij.
Dan heb ik het bedrag bij elkaar wat ik wil hebben en ik wil heel graag oud en nieuw in sydney meemaken.

Groetjes,

Shirley

Hey! Shirley

Ga je er werken of niet en hoelang ga je ?
ik wilde er wel gaan werken!
wilde maandje of 6 blijven! :wink:

Let me know! ( wil ook rond die tijd gaan namelijk! )

Ik wilde er ook gaan werken en wil rond de 8 maanden blijven. Groetjes!

ok! Wij gaan rond november volgendjaar! plaats weten we nog niet alleen wel dat we 6 maanden blijven en kwa werk gaan plukken. denk ik liefts met slapen , eten er bij.
met hoeveel mensen ga je ? groetjes!

Ik ga alleen;)