Australië december 2013

Hallo allemaal!

Ik ben Shirley, 21 jaar en wil december 2013 voor gaan backpacken in Australië. Dit ga ik doen via de reisorganisatie Travel active, hierbij vraag ik een werk vakantie visum aan.Ik ben iemand die houd van veel avontuur, surfen, doen wat ik nog nooit gedaan heb, alles ontdekken en misschien wel een auto kopen om de reis zo goedkoop mogelijk te houden. Verder ben ik opzoek naar een reisgenootje voor tijdelijk of als het klikt misschien wel voor de hele reis.
Heb je vragen? stuur gerust een berichtje!

Groetjess!!

Shir

hoi
ik heb de zelfde plannen weet alleen nog niet presies wanneer en misschien ook wel naar new zealand in plaats van australie , maar wil idd ook gaan werken en backpakken… maar vraag me alleen af met hoeveel kosten ik rekening moet houden per maand, los van de ticket en de vizum enzo… meer hoeveel zou t leven je daar kosten, als je ook nog wat wil doen en zien natuurlijk…
hoe heb jij dat berekend en waar ga jij van uit?
en hoe makkelijk zou t zijn om aan werk te komen?
wil namelijk niet al te zuinig hoeven doen, maar wil natuurlijk ook niet dat mn geld er door heen vliegt en ik zo weer thuis ben :wink:
jij gaat met travel active… omdat dat “veilig” is of voordelig? of heb je nog ander dingen overwogen?
ow zoveel vragen :wink:
groetjes mabinte

Ik ga uit van 1000 dollar per maand. En dan leef je niet in luxe. Verder moet je gewoon kijken op allerlei sites wat mensen ongeveer zeggen dat je kwijt bent per maand en wat alles daar kost. Ik ga met travelactive omdat ik alleen reis en deze organisatie mij helpt bij het aanvragen van een visum, een bankrekening voor mij opent in Australië zodat ik kan werken. En mij tips en adviezen geeft bij het zoeken van werk. Ook als er iets aan de hand is , kan ik terugvallen op deze organisatie. Dus vandaar dat ik hiervoor heb gekozen.

Groetjes,

Shirley

hoi, thanks, ik hoor van iedereen ongeveer 1000 euro in de maand, maar vraag me af hoeveel je terug kan verdienen, word denk ik toch wel duure ries zo alles bij elkaar. nou ik ga t nog eens goed na rekenen… en ga volgende week langs joho hoop ik ook stukje weizer te worden … succes met t voorbereiden van je reis :wink:
groeten mabinte

Thanx Mabinte!!
Jij ook!!

Groetjes

hey meid,

Ik heb precies dezelfde pla

hey meid,

Ik heb precies dezelfde plannen als jij. ik ben al enkele maanden bezig met alles uit te pluizen. hoe ik goedkoop kan reizen maar toch ten volle kan genieten. Ik ben net als jij op zoek als een reismaatj en heb ook al verschillende reisorganisaties onder de loep genomen. ik weet wat het zal kosten en wat ik wil op de reis… indien het u iets zegt… let me know! xx

Hallo Sara!

Leuk je berichtje!
Misschien is het handig als we verdere plannen via de mail bespreken of via de whatsapp?
Wil graag horen wat je graag wilt doen en zien in Australië.

Groetjesss

Heyla,

thx voor de reactie, lijkt me leuk om eens verder na te gaan of we ev geschikt zijn om samen op pad te gaan :stuck_out_tongue: ik geef je alvast mijn emailadres en je mag me altijd toevoegen op fb ook moest je willen…
email: sara.compernolle@gmail.com
fb: sara compernolle

grtzzzzz!

Heee Shirley!

Ik ben Romy van Limpt, word bijna 18 en heb vorig jaar de havo afgerond. Ik doe nu HBO- verpleegkunde en wil dit jaar
mijn propedeuse halen zodat ik even een jaartje iets anders kan gaan doen! Ik heb al heel lang het plan om nog ooit is
een keer naar Australie te gaan, maar ik heb er nu toch echt voor gekozen om het dit jaar dan ook echt te gaan doen!!
Ik ben net zoals jou iemand die van avontuur houdt en graag de dingen wil doen die ik al heel lang is een keer zou willen doen
maar wat er nooit echt van gekomen is. Ook ik zou graag met een reisorganisatie gaan zodat ik toch altijd wel iets heb om op terug te vallen. Ik ben erg benieuwd naar wat je er van vind, het lijkt mij erg leuk en ook fijn om een reis te beginnen met iemand anders! Je kunt mij even een mailtje sturen, of even opzoeken op facebook. Romy van Limpt

Ik hoor het nog wel :slight_smile:

Groetjes!

Halo Shirley,
Ik vlieg 14 december naar Australië voor 4 weken. Ik wil in die 4 weken een beetje langs de oostkust trekken. Ook ik ga alleen en hoop op een reismaatje. Hoe lang ben jij van plan om te blijven?
Groetjes,
Branko

Hoi Branko, Ik ben van plan een jaar te blijven haha.
Maar kom ook gezellig naar sydney zou ik zeggen. Ik blijf daar tot 2 januarie vanwege oud en nieuw.

Groetjes,

Shirley

Hey Shirley,
Zo een jaar, lekker zeg. Ik kan maar 4 weken helaas. Heb een vaste baan dus:(. Maar met oud en nieuw ben ik zeker in Sydney:).
Wel gaaf om zo lang te gaan hoor!!

Xx