Backpacken australië december 2013

Hallo allemaal!

Ik ben Shirley, 22 jaar en vetrek 7 december 2013 om een jaar gaan backpacken in Australië. Dit ga ik doen via de reisorganisatie Travel active, hierbij vraag ik een werk vakantie visum aan.Ik ben iemand die houd van veel avontuur, surfen, doen wat ik nog nooit gedaan heb, alles ontdekken en misschien wel een auto kopen om de reis zo goedkoop mogelijk te houden. Verder ben ik opzoek naar een reisgenootje voor tijdelijk of als het klikt misschien wel voor de hele reis.
Heb je vragen? stuur gerust een berichtje!

Groetjess!!:dag:

Shir

Hoi Shirley,

Mijn naam is Henriëlle, 21 jaar en net als jij van plan om voor een tijd te gaan backpacken in Australië. Mijn plannen zijn nog niet heel concreet, maar ik zal wat later vertrekken dan jij. In september ben ik klaar met mijn studie en ga dan in december eerst naar New York, een vriendin bezoeken. Daarna wil ik dus graag mijn eigen reis maken, vol avontuur, nieuwe mensen en dingen die ik altijd nog eens had willen doen. Dit eventueel met behulp van een organisatie als Travel Active. Voor nu heb je nog niet zoveel aan mij om plannen te maken, maar misschien dat we tegen die tijd nog eens contact kunnen leggen over de plannen die er dan zijn.

Groetjes!
Henrielle

Hi Shirley,

Ik ga rond november richting Australie en hoop daar zo’n 3 a 4 maanden te blijven.
Ik wil beginnen in Sydney, en wil daar oud en nieuw ook vieren. Verder moet ik de hele reis nog gaan samenstellen!
Ik wil gaan WOOFEN en ga ook via travel active (heb het back to basic pakket)! Het lijkt me leuk om bv een tijdje samen te reizen, aussie is al duur genoeg dus bv samen een auto regelen zou wel leuk zijn!

Laat even weten wat je hiervan vindt!

Groetjes,
Caroline

Hoi Caroline,

Ik vind het een prima plan!
Misschien even in een privé bericht elkaars gegevens uitwisselen zodat we daar contact kunnen zoeken met elkaar?
Groetjes,

Shirley

Hey shirley,
mijn naam is maikel, 26 jaar ou en mijn reis start ook begin december in sydney en ben ook van plan een jaartje rond te reizen.
Altijd fijn om van te voren al misschien wat mensen te leren kennen. Wie weet kunnen we idd met een paar mensen iig de eerste dagen door komen en wie weet wel voor langere tijd.

Gr maikel

Hoi!!!
Mijn naam is Jean-pierre, ik ben 24 jaar oud en woon in Brussel.
De 05 December vertrek ik ook voor Bangkok thailand, om daar 2 weken te verblijven en dan door te gaan naar Melbourne.
Daar zal ik ook minimum een jaar verblijven met Work holiday visum, graag had ik ook wat mensen leren kennen voor daar ter plekke.
Als je graag wat meer had geweten send me private?

Groetjes
Jp

Hai allemaal,

Ook ik (heet natuurlijk niet echt Yunuz, want ben een 100% Hollandse meid) zal in december en januari in Australië zijn en zoals nu gepland staat ook oud en nieuw vieren in Sydney! Ik begin mijn reis in Cairns en wil dan richting Sydney reizen. Hoop daar eind december, zo rond kerst aan te komen. Verblijf hiervoor heb ik al geregeld, omdat ik heb begrepen dat de hostels in Sydney erg vol zitten rond kerst en oud en nieuw. Na Sydney trek ik weer verder, maar heb hiervoor nog geen concrete plannen.
Zou het leuk vinden om alvast wat contact te hebben met mensen die ook in deze periode naar Australië gaan en ook oud en nieuw vieren in Sydney.

Hey!!! Sorry dat ik zo laat reageer op jullie berichten. Het lijkt me super om te meeten met sydney of eventueel stukjes met elkaar te reizen. Hoe meer zielen… misschien moeten we even telnummers uitwisselen. Ik zit tm oud en nieuw in het sydney wake up hostel. Heb er echt zo onwijs veel zin in! Jullie ook? Groetjes shirley…

Sent from my GT-I9100 using Wereldwijzer Reisforums mobile app