Hallo Allemaal!
Mijn naam is Joyce en ik word in oktober 23 jaar.
Afgelopen jaar ben ik afgestudeerd en nu is mijn plan om vanaf januari 2013 3 à 4 maanden te gaan reizen/backpacken door Azië!
Landen die me vooral trekken zijn Maleisië, Vietnam, Cambodja, Thailand, Birma, India, Indonesië… Ik ben zelf al eens eerder in Indonesië geweest.
Nu lijkt het me leuk om (een deel van) de reis samen met iemand te doen! Vooral de eerste paar weken zou ik het fijn vinden om met iemand samen te kunnen reizen.
Ik wil heel graag ook de mooie natuur en cultuur van de landen gaan bekijken, uitdagende dingen doen maar ook af en toe beetje relaxen aan het strand oid.
En verder vooral heel erg genieten en nieuwe mensen leren kennen en gezelligheid opzoeken!
Wil heeft er misschien ook zulke plannen/ideeën? En lijkt het leuk om een tijdje samen te reizen?
Laat het maar weten! Ben erg benieuwd!
Groetjes, Joyce
He Joyce,
Ik loop momenteel stage in Makassar, Sulawesi (Indonesie) en ik ben van plan om na mijn stage in januari een anderhalve week over java heen te trekken. Te beginnen bij de Bromo vulkaan, door te trekken naar yogya voor de Borobudur en de Prambanan en dan via Bandung in Jakarta uit te komen om daar vervolgens mijn laatste paar dagen te spenderen voor ik naar Nederland terugkeer. Ik weet niet of je intussen al plannen hebt gemaakt of misschien al andere mensen hebt ontmoet die langer met je mee willen reizen. Laat maar weten of dit je aanspreekt!
Ik ben trouwens Debbie, 19 jaar en zit hier voor 5 maandjes
Groeten
Hoi Joyce,
ik vertrek 29 november naar Thailand, wil daar dan ongeveer een maand blijven (oud en nieuw vieren op 1 van de eilandjes) en vervolgens door naar Laos, Cambodja en Vietnam. Ik eindig op Bali.
Misschien kunnen we wel een deel samen doen 
Hey!
Ik heb inmiddels mijn ticket al geboekt, vlieg 28 januari naar Bangkok! Heb ook een reismaatje gevonden inmiddels, wel prettig vooral de eerste weken! Ons plan is om eerst noord Thailand te doen, dan Laos, Vietnam, Cambodja, Indonesië, Maleisië en via zuid Thailand weer naar Bangkok en op 27 mei weer terug te vliegen naar Nederland!
Ik ben dus niet rond dezelfde tijd op plekken waar jullie dan zullen zijn 
Xx Joyce
Hallo Joyce,
Leuke plannen! Zelf heb ik gister een ticket geboekt naar Manila (filipijnen) voor 13-2-13. Samen met een vriend ga ik daar 3 weken een beetje eilandhoppen, daarna ben ik zo vrij als een vogel tot 22 mei–> dan vlieg ik naar Entebbe(Uganda).
Mijn plan is in de grote lijn: Van de filipijnen naar Hanoi, vanuit Hanoi gelijk door (ben afgelopen januari daar namelijk al geweest) met de trein richting Hue/ Hoi han. Vanuit daar wil ik naar Laos om zo naar boven te trekken Laos in, dan Noord Thailand en eventueel Birma om uiteindelijk rond 20 mei in Bangkok aan te komen (ook al gezien).
Wie weet kunnen we elkaar ergens ontmoeten (afhankelijk van jouw route).
Ik heb relatief veel reis ervaring, vind het heerlijk om relaxed te reizen, beslist niet haasten, natuur en rust trekt me meer dan cultuur, maar in bruisende steden als Ho Chi Min City kan ik ook beslist genieten door gewoon heerlijk mensen te kijken, te groeten, en andere mensen te ontmoeten enzovoorts.
Hoor het wel, facebook: otieno24