Ik ben Marissa 22 jaar oud. Afgelopen jaar heb ik mijn studie afgerond. Omdat ik nog niet gelijk aan een vaste baan wil beginnen maar eerst wat meer van de wereld wil zien heb ik besloten om naar Zuid-oost Azie te gaan. Ik heb nog geen vliegticket geboekt omdat mij het gezellig lijkt de eerste periode of de hele reis met iemand samen te doen!
Ik wil graag beginnen in Bangkok daar evt. 1 van de bekende Co van Kessel fietstochten te maken. Daarna doorreizen naar Chiang mai om daar mooie natuurtochten te doen. Daarna doorreizen naar de landen Laos, Cambodja, Vietnam. Dit zijn dingen die ik graag zou willen doen. Verder heb ik nog geen vaste plannen en sta open voor andere ideeen.
Lijkt het jou leuk om samen aan deze reis te beginnen? En wie weet samen af te maken. Ik wil voor ongeveer 10 weken weg.
Wat een leuk idee! Ik zit precies in hetzelfde schuitje. Ik ben 22 jaar en net afgestudeerd. Ik ga de wereld rond en begin met vrijwilligerswerk in India in december (tot 10 jan). Daarna wil ik nog een stukje India meepakken (ongeveer 2 weken), waarna ik Cambodja, Laos en Thailand aan wil doen (hiervoor plan ik 2 maanden). Ik heb al wel een ticket geboekt met, waarbij de aankomst in New Delhi vaststaat en het vertrek uit Bangkok naar Australie ook. Daar tussen in moet ik nog een vlucht boeken van India naar Thailand of Cambodja.
Ik denk niet dat dit helemaal bij jou plannen aansluit aangezien jij in december al in Z-O Azie wilt zijn? Ikzelf ben nog niet echt actief gaan zoeken naar een reisgenootje, ook omdat ik weet dat het niet zo moeilijk is om on the spot een reisgenootje te vinden :).
Wat leuk om je plannen te horen. Ik heb namelijk precies dezelfde plannen en ik ben ook net afgestudeerd en heb nog geen zin om vast werk te zoeken. Ik ben 21 jaar trouwens.
Ik wil ook de 4 landen Thailand, Cambodja, Laos en Vietnam aan doen en beginnen in Thailand, in ieder geval om op te vliegen. Eind november of in December wil ik ook vertrekken. Ook ik zoek voor in ieder geval het begin van de reis een reismaatje (en wie weet langer als het goed bevalt). Stuur me anders even een prive berichtje met je email adres, als het je wat lijkt, dan kunnen we verder in contact komen.
Hoi Marissa, ik zit eraan te denken om in januari 3/4 weken naar Vietnam te gaan. Ik weet niet of je het erg vind daar te beginnen ipv Thailand? Ik wil dan van Hanoi (noord) naar Ho Chi Minh (zuid) gaan. Vanuit daar kun je ook makkelijk naar Cambodja - Laos - Thailand.