Ik ben Maya, 22 jaar en ik zit met het idee om vanaf augustus, september er even tussenuit te trekken. (even= een half jaar of jaar of…)
Ik zou graag wat vrijwilligerswerk willen gaan doen in Peru (waar ik twee jaar geleden stage heb gedaan) en dan door te trekken tot Mexico.
Ik zou dit graag met iemand doen, dus als dit jou iets zegt, laat gerust iets weten.
Als ik alleen zou gaan, zou ik zeker in Peru willen beginnen, omdat ik die organisatie van mijn stage al wat ken. Als ik met iemand samen ga sta ik ook zeker open voor andere landen/continenten!
Hoi Maya, leuke oproep ben zelf van plan om 3 maanden te gaan reizen vanuit Mexico en dan naar het zuiden met nog geen duidelijk eind doel. misschien leuk om te kijken of dat wij een stukje samen zouden kunnen reizen
Dag Maya
Mijn eerste Azië reis van 4 maanden in 1984 was geweldig met alle vrijheid om ergens langer te blijven.Inmiddels stop ik met werken en kan weer langere tijd op reis. Samen reizen vind ik prettiger dan alleen. Af en toe met een groep is prima maar een groep heeft te vaak een moordend tempo waarbij ik me niet prettig voel. Ik wil graag reizen om natuur, cultuur en wereldmensen te ontmoeten die op hun manier leven. Ik wil in Zuid Amerika enkele maanden reizen vanaf december is nu het plan.Landen zijn nog vrij open, Peru, Venezuela, Mexico
Hoi Maya!
Ik wil graag rond februari 2016 gaan reizen door Zuid Amerika, onbeperkte tijd. Ik ga voor het eerst zo’n lange verre reis maken en zou het leuk vinden om tegen die tijd misschien ergens te meeten? Ik zal op bepaalde plaatsen een langere stop moeten maken om wat bij te werken. Mijn doel is om zo veel mogelijk te bezichtigen! Ik probeer nu een route uit te stippelen en info bij elkaar te zoeken, heb jij misschien enige tips voor mij?
Ik hoor het graag!
Goede middag Maya,
Ik ben Daphne, bijna 24 jaar en ik wil vanaf ongeveer oktober 2015 t/m februari of maart 2016 naar Zuid Amerika reizen. Hierbij het een en ander gezellig samen doen en ervaringen delen lijkt me heel leuk. Ik wil graag in Brazilië of Peru beginnen en dan naar het zuiden gaan. Op die manier hoop ik begin december in Ushuaia te zijn en een tripje naar Antarctica te kunnen doen. Daarna dan weer noordwaarts reizen. Landen die ik graag wil bezoeken zijn: Peru, Bolivia, Chili, Argentinië en Brazilië. Iets de andere kant op dan wat jij in gedachten had, daar ben ik me van bewust.
Ik heb al wel wat reis ervaring, gedeeltelijk zelf georganiseerd en gedeeltelijk met groepsreizen etc. Zuid Amerika is voor mij nog volledig nieuw en staat daarom nu bovenaan mijn lijstje.
Groeten!
Daphne
Hi Maya (en anderen)!
Wat leuk! Dat lijkt mij ook een hele leuke richting om op te gaan!! Zowel Peru als Mexico lijkt me erg leuk om heen te gaan. Brazilië zou ik zelf ook wel heel graag heen willen, maar als je dat ook leuk lijkt zou dat volgens mij goed met de rest gecombineerd kunnen worden! Laat maar weten of je nog steeds op zoek bent naar reisgenoten, je plannen klinken leuk in ieder geval! Wat voor vrijwilligerswerk is dat trouwens?
Oja, ik ben trouwens ook 22 en als het goed is deze zomer afgestudeerd, dus vanaf augustus/september zou perfect zijn
Groetjes!
Ik zie dat Maya al bijna 5 maanden niet meer gereageerd heeft, maar ik zag wel jouw recente berichtje. Ik heb vandaag mijn ticket geboekt en vertrek begin september naar Peru, dus wie weet kunnen we daar meeten Ik ben 23 jaar, en als het je wat lijkt, hoor ik het graag!
Wat leuk! Wat zijn jouw plannen?
Ik heb zelf nog geen concrete plannen, was nog een beetje aan het oriënteren, maar mocht ik iets concreters hebben en inderdaad richting Peru vertrekken zal ik het je laten weten!
Ik vlieg op Lima, ga vanuit naar het noorden van Chili, dan Bolivia, terug naar Peru en dan Ecuador. Heb er zoveel zin in! Ga voor ruim 3 maanden. Ik zou zeggen, succes met oriënteren