Reisgenoot (vrouw)

Hey

Ik

  • meid van 28
  • uit de buurt van Eindhoven
  • gebonden aan schoolvakanties

En sinds een maandje of 8 alleen, vrienden en vriendinnen gesetteld, maar sinds 2 jaar flink het reisvirus te pakken en was eigenlijk niet van plan om dit roet in het eten te laten gooien voor wat betreft het reizen :zon02:.
Ben vorig jaar naar Amerika geweest voor de 3e keer, geweldig land maar Azie (ben in Thailand geweest) vind ik ook helemaal super. Ik heb nog geen concrete plannen zou graag nog eens naar Maleisie willen maar vind het vooral belangrijk om veel te zien maar ook te kunnen relaxen.

:dag:

Goeiedag,

Zie mijn bericht in dit forum.
Wellicht kunnen we iets voor elkaar betekenen?

Mvg

Ralf

Hallo Ralf

Helaas ben ik dus gebonden aan de schoolvakanties!

Vervelende situatie waar jullie in zitten, helaas heb ik dat ook een keer mogen “ervaren”.
Succes.

Hallo Claudia,

Ik weet niet of je al iemand hebt gevonden, maar ik ben ook op zoek naar een reisgenote. Ik had erg graag naar rusland gewild, maar een vriendin heeft onze vakantie afspraken geannuleerd. Misschien dat jij zin hebt om Moskou en Sint Petersburg te zien? Het mag van mij ook een andere bestemming zijn hoor. Ik heb iig week 30 vakantie en verder nog geen data vastgelegd bij mijn werkgever.

Ik ben zelf trouwens net 30 geworden.

Ik hoor het wel
groetjes
Wams

Hey,
ook ik zit aan de schoolvakanties vast en ben nog druk aan het bedenken waar ik dit jaar heen wil op vakantie en vooral met wie :wink:

Heel toevallig ben ik vorig jaar ook naar Amerika geweest en ben ik 3 jaar geleden naar Thailand geweest. Naast Thailand en Amerika ben ik ook in Guatamala en Zambia geweest. Ben het reisvirus nog lang niet kwijt en heb nog een hoop landen op mijn lijstje staan.

Mijn voorkeuren op dit moment, maar dat wisseld soms van dag tot dag :wink: zijn Indonesie, Jordanie/Israel en eigenlijk trekt Italie/Portugal me ook. Het is iets minder ver maar ook al ben ik in aardig wat landen geweest, heb in Europa nog nauwelijks iets gezien. Nou ja, zoals ik al zei…hoor ik een leuk verhaal en zie ik mooie foto’s…dan ben ik al gauw om…:wink:

Misschien kunnen we verder mailen, msnnen of een keer afspreken om het eens over de reisplannen te hebben.

groetjes Bianca
(ben trouwens net 29 geworden)

Hallo allemaal,

Ook ik zoek nog een reisgenoot en zit ook aan de schoolvakantie gebonden.
Heb nog niets geboekt en er is dus nog van alles mogelijk. Mij lijkt het erg leuk om wat rond te toeren met bv. een auto in Portugal of Spanje of Italië of naar Marokko vliegen en daar rondreizen, staat ook hoog op mijn verlanglijst.

Wie o wie wil ook nog heel graag weg?

Ik heb zoals vele ook al aardig wat gereisd zowel alleen als met een reisgenoot via internet. (Australië en Bali (9mnd), Sri Lanka, Thailand, en Costa Rica, Nicaragua, Honduras, Guatemala en Belize). Ik heb gemerkt dat ik samen reizen toch echt leuker vind dan alleen, daarom mijn oproep hier.

Ik ben een meid van 36 en voel me zeker nog jong en hou van afwisseling tijdens het reizen, cultuur, natuur, maar ook zeker strand en steden bezoeken.

Nou ik kijk uit naar leuke reacties! :dag:

Groetjes,

Jacqie

Welke weken wil je exact week 35+36? Of andere weken? of langer??
Welke plaatsen zou je willen aandoen in Italië of Portugal? Lijkt me trouwens wel een beetje warm in de auto tijdens hoogzomer…

Hoi!

Weet niet of mijn eerdere berichtje was aangekomen :wink:
Wanneer ben jij vrij? Ik zit aan de schoolvakantie vast (vanaf 11 juli).
Mijn oproepje staat op pagina 1 (nog wel) met een geel driehoekje. Ben benieuwd of je het wat vindt.

Groetjes, Annemarie

Hallo Wams,

Ik kan al weg vanaf 13 juli en moet uiterlijk 16 terug zijn. Heb totaal 4 weken vakantie, waarvan ik er minimaal 2 weg wil.

Ja je hebt wel een punt dat het warm kan zijn in een auto…het zijn allemaal opties. Heb nog niets concreet, omdat een vriendin van mij onze vakantieplannen heeft moeten afblazen ben ik nu pas aan het zoeken.

Jij ander voorstel?

Hallo Annemarie,

Op welk bericht reageer je precies?
Gr
Jacq

Heya,

Ik ken het probleem. Ik zou met een vriendin naar Rusland, maar dat gaat ook helaas niet door…
4 weken is wat veel voor mij (mijn werk), maar misschien kunnen we ff mailen over specifieke dingen.

ideetje:Via tropisch zuidengeland naar Dublin reizen. Of misschien een rondreis naar Berlijn, Wenen en bijvoorbeeld Milaan?

groetjes
Wams

Hallo Wams, sorry voor mijn late reactie! Weet niet of je inmiddels al iets geregeld hebt.
Ik zelf nog niet en ben er allemaal nog niet uit. Wenen en Berlijn wil ik eigenlijk een x doen als stedentrip. En naar Dublin trekt mij niet zo…sorry ;-(… Milaan ben ik al eens geweest.

Wat dacht je van Marokko, zelfstandig rondreizen met OV? Of toch een fly-drive in Portugal?

Wat doe je iegnlijk graag op vakantie?

Groetjes,
Jacq

Ik heb inderdaad nog geen reisgenote gevonden…
Wat ik zoaL doe tijdens de vakantie?
Ik ben niet iemand die dagen op het strand ligt. Ik vind het leuk om in steden cultuur te snuiven, te wandelen (waar dan ook), lekker te eten en 'savonds een wijntje/biertje te drinken…

Hoe zien jouw vakanties eruit?

Hallo Wams,

Ik hou eigenlijk wel van de afwisseling, steden, dorpjes, strand, natuur. Daarom vind ik rondreizen ook zo leuk. Dan heb je vanzelf afwisseling.

Steden bezoeken om te shoppen, terrasje, rond te lopen, musea, maar ook een paar dagen relaxen aan het strand, maar dat kan natuurlijk afgewisseld worden. Ik hoef niet hele dagen op strand te liggen. 's Avonds natuurlijk lekker eten en drinken…

Ik heb een fly-drive in Portugal van 15 dagen gezien. Voor mijn gevoel leuk en erg afwisselend. Zie link hieronder:

Lijkt dit je iets? Of kom ik weer :wink: Marokko of Jordanië/ Syrië?
Als je het makkelijker vindt kan je me ook mailen op: jackiev59@hotmail.com

Groetjes