Hi,
Ik ga in November of December naar India. Ik ben nog flexibel in de planning. Alleen reizen is niet erg maar met zijn tweeen is toch gezelliger en veiliger. Ik ben op zoek naar een reisgenoot die ook in die periode naar India gaat en (deels) samen wil reizen.
hoi danielle ik ben brendy en vertrek op 22 november naar india,blijf een paar dagen in new delhi en reis dan verder naar chennai(mahabalipuram) van daaruit ga ik dan naar de andamaneilanden.
keer terug op 14 december.
als je zin hebt kunnen we misschien een tijdje samen optrekken.
mijn mail adres [EMAIL=“brendy.ranalletta@hotmail.com”]brendy.ranalletta@hotmail.com
groetjes
brendy
ik wil in december vanaf de 18de tot 4 januari na India. Ik heb 5 mnd in het zuiden gewoond. Maar heb het noorden niet gezien ivm veiligheid. Ik heb genoeg dingen die ik wil zien. Maar durf het alleen niet aan, mede door de berichten in de media tijdens mijn verblijf in India.
Ik ben 22 kom uit Roermond, en studeer nog in Nijmegen.
Ik heb net een oproepje geplaatst voor een reisgenoot. In januari 2010 ga ik namelijk een wereldreis maken van ongeveer 6 maanden, met als eerste land India. Omdat ik het gezellig vind om met iemand de reis op te starten (zeker in het overweldigende India) ben ik op zoek naar iemand die ook van plan is naar India te gaan.