Reisgenootje gezocht, november 2010 India

Hey!
Ik ga in november naar India. Waarschijnlijk ga ik in de 1ste week met een vriendin (uit India) reizen van Mumbai naar Bangalore en omgeving. Vanaf 7 november zou ik graag met een reisgenootje de rest van India willen exploren! Ik heb tijd tot ongeveer eind november, begin december (okay een klein deel van India dus…) Over hoe en wat weet ik eigenlijk nog niet precies. Ik kan dus vanuit Bangalore naar Delhi vliegen en daar het noorden bereizen, of juist van Bangalore naar Goa backpacken. Het maakt me eigenlijk ook niet veel uit.
Iets over mezelf: ik ben 29 jaar en woon in Amsterdam.

Ga je ook die kant op in november en lijkt je het leuk om samen te reizen, let me know!

Groeten, Nancy

Hi Nancy,

Ik heb vrij veel door India gereisd. De eerste keer heb ik veel gemaild over wat er gebeurde. Dat staat nu op www.RonaldInIndia.FriendPages.com .
De tekst is in het Engels. Ik heb nu een huis in Goa en daar ga ik begin november weer heen. Ik schrijf niet om met je te reizen (te oud voor je) maar om je aan te moedigen. Wat een land. Mijn verhalen zijn natuurlijk wat gedateerd maar India veranderd innerlijk niet zo.

Veel plezier,
Ronald :dag: :wereld:

Hee Nancy, ondertussen verblijf ik al in Zuidoost Azie (Cambodja), maar mijn plan is om in november naar India te gaan. Ik zit te denken aan het Noorden (Rajasthan). Het lijkt me leuk om een gedeelte samen af te leggen!

Groetjes, Esanie