Reisgenoot India gezocht (vanaf 15 november)

Hey!

Ik zoek nog iemand om met mij mee naar India te gaan. Start in mumbai op 15 november en dan verder naar het noorden. Taj Mahal en Varanasi staan sowieso om m’n lijstje. Maar de reis is nog volledig bespreekbaar.
Ik ben 25j dus liefst iemand van rond die leeftijd maar we zien wel! Mijn ticket is al geboekt maar als vrouw alleen zie ik het voorlopig nog niet zitten om naar ginder te vertrekken.
Dus heb je hetzelfde probleem of zin in een reisje naar India: let me know!!

Groetjes,
Lore

Hey,
Ik zoek dus ook een reis partner voor in de maand november. Mag ik eens weten voor hoe lang je dacht te gaan aub. Want mijn limiet is 14 dagen.

Met vriendelijke groeten

Hey!

Ik vertrek dus 14 nov, dat staat sowieso vast. Maar hoelang, is beetje afhankelijk! Heb je al een reisroute in gedachte? Ik ga een héél jaar op wereldreis en India is het beginpunt, dus ja duur is bespreekbaar!

Groetjes,
Lore

Hoi, ik ben eerder al 6 maanden in India geweest en wil in November weer die kant op.

Wat jammer! Ik wil ook naar Mumbai gaan, maar kom net van Dubai. Zou naar India gaan maar is er niet van gekomen. Mocht er iemand eind dit jaar gaan of begin 2017 dan ga ik mee :slight_smile:

Hi Lore,

No worries, in het vliegtuig kom je al leeftijdsgenoten tegen met wie je verder kunt reizen. Agra is supertoeristisch en Varanasi vond ik een onvergetelijke ervaring. Maar dat was in 1991…anyway, India is enorm kleurrijk, druk en niet al te schoon maar in 1 woord geweldig! En als je het allemaal teveel wordt ga je naar heilige plaatsen, hillstations of zoek het hogerop: Himachal Pradesh tussen de Tibetanen