Reisgenoot India dec/ jan

Ik ben op zoek naar een reisgenoot voor 18 dec tot 4 januari. Dit is de 2de keer dat ik in India ben. In 2007 ben ik in het zuiden van India geweest van augustus tot december. Aangezien ik niks in het noorden heb gezien wil ik hier nu graag heen. Ik twijfel tussen rajastan en noord india. Ivm veiligheid, gezelligheid en het delen van een ervaring zoek ik iemand die dit avontuur samen met mij wil beleven!

Hee Nienke!

Ik ben al een tijdje aan het afwegen of ik in december/januari naar India zal gaan. Ben steeds in dubio omdat ik liever met iemand zou gaan. Ik ben zelf nog nooit in India geweest en Noord-India trekt me op dit moment het meest. Met name omdat ik dan in januari een tijdje in een ashram in Bihar zou willen verblijven, maar niet zonder eerst wat van India gezien te hebben.
Ik las op een andere post dat je ook (ik ook namelijk) in Nijmegen studeert? Heb je al een reisgenootje gevonden?
Mijn plannen zijn nog niet concreet, ik moet nog een hoop afwegen maar ben me aan het oriënteren. Ook praktische zaken e.d.

Laat maar wat horen!

Groetjes,

Julia

Hey Nienke,

Het is al weer een tijdje geleden dat je je oproepje geplaatst hebt, maar ik was benieuwd of je plannen nog door gaan? Ik vertrek nl 16 december naar Delhi en ik zou het leuk vinden om ook een stukje samen met iemand te reizen.

Groetjes Karen