Reisgenoot gezocht India januari 2010

Hallo!

In januari 2010 is het zo ver en vertrek ik naar India voor een wereldreis van ongeveer 6 maanden. Na India wil ik naar Nepal (waarschijnlijk een trekking doen) en dan op naar Zuidoost-Azië! Daar wil ik landen als Vietnam, Laos, Cambodja, Thailand, Maleisië en Indonesië bezoeken.

Dit zijn zo’n beetje de plannen tot nu toe, maar ik wil me eigenlijk vooral ter plekke laten leiden, dus misschien gaat het er wel heel anders uitzien. India staat in ieder geval wel vast als eerste land.

Dus heb jij het reisvirus ook zo erg te pakken? En is voor jou ook de enige remedie reizen? Dan ben ik op zoek naar jou! :nod:
Ondanks dat ik goed alleen kan zijn, lijkt het me namelijk gezelliger om met iemand de reis te starten, zeker in het overweldigende India. Wellicht kunnen we nog wat langer samen reizen, maar het lijkt me ook fijn om een stuk alleen te reizen. We’ll see! Ik ben op zoek naar iemand met ook al wat reiservaring en natuurlijk mogen humor en flexibiliteit niet ontbreken! :smile:

Ik zal mezelf even kort voorstellen. Ik ben net afgestudeerd van de opleiding Communicatie en nu dus vooral even aan het genieten van mijn vrije tijd. Ik ben 24 jaar en als ik op reis ga 25. Ik heb rondgereisd in Egypte en Midden-Amerika. Tijdens het reizen zie ik graag cultuur en natuur, maar ik doe ook graag avontuurlijke dingen zoals duiken. Verder moet er natuurlijk tijd zijn voor een feestje hier en daar en relaxen. Ik reis graag met backpack, low budget maar met ruimte voor bijvoorbeeld excursies.

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Cyrina

hoi cos,
ik vertrek eind februari 2010 naar mumbai.
ik heb geen idee, hoe je plannen er uit zien en hoelang je in india ben en waar je ben rond eind februari.
ik land in mumbai en wil dan richting het zuiden.
heb geen specifieke, wil het een beetje avontuurlijk houden en geen vaste planning aanhouden.
misschien is het leuk om enige dagen ergens af te spreken, wat we dan pas kunnen afspreken, na internet contact in februari.
maar het misschien leuk om nu al wat nader kennis te maken.
je komt altijd mede reisgenoten uit europa tegen.
ben al een keer eerder in mumbai geweest,5 jaar geleden.
heb mijn ticket al tijdje geboekt, dus mijn reis staat vast, ik ben benieuwd, is altijd leuk om nederlands te kunnen praten als je in the middle of nowhere ben in india en wie weet wat voor plezier we kunnen hebben, bereid je voor india is onvergelijkbaar met welk land dan ook…

groet,

peter

Hallo!

Aangezien je geplaatste onderwerpen en berichten niet meer kunt verwijderen, doe ik het maar op deze manier.

Naast dat ik hier een oproep had geplaatst, had ik ook op het reisgenoten forum deze oproep staan. En met succes! Ik kan namelijk met plezier melden dat ik een reisgenoot gevonden heb. :smiley:

Ik wens iedereen veel succes met de voorbereidingen en het zoeken naar een reisgenoot of reisgenoten, maar vooral heel veel plezier tijdens de reis!

:wereld:

Groetjes,
Cyrina