Hallo!
Op 7 december vertrek ik op wereldreis, te beginnen met een maand vrijwilligerswerk in Rajasthan, India. Ik ben op 6 januari klaar met dit project en heb mijzelf de tijd gegund om nog 20 dagen te reizen door India. Op 26 januari heb ik een vlucht geboekt van Mumbai naar Bangkok. Ik wil dus graag tussen 6 januari en 26 januari van Delhi naar Mumbai reizen (met een ommezwaai naar Goa).
Het lijkt mij fijn om een reisgenootje te hebben, voor de veiligheid maar zeker ook om mooie momenten mee te delen . Ik ben 22 jaar en net afgestudeerd. Ik houd van gezelligheid, mooie natuur, steden, lekker eten maar ook van feesten. Best veelzijdig dus.
Ik hoor graag van anderen met (ongeveer) dezelfde plannen of wensen! Uiteraard staat mijn planning niet helemaal vast.
Groeten Jorien
Hoi Jorien,
14 Oktober ben ik geland in India. Een paar dagen geleden (19nov) ben ik begonnen met vrijwilligerswerk in het zuiden (ergens bij Nagercoil) voor ongeveer een maand. Na deze maand ben ik van plan naar Delhi te vliegen. Mijn moeder komt op 25 december voor 2 weken naar India. Maar na 9 januari heb ik nog geen duidelijke plannen. Het lijkt mij heel leuk om je reisgenootje te zijn!
Ik ben 18 jaar en wilde na mijn vwo graag een paar maanden reizen voordat ik aan een studie zou beginnen. Ik denk dat we redelijk overeenkomen qua interesses ;). Ik ben zelf wel al in Goa geweest, maar heb daar een hele leuke tijd gehad, dus dat is geen probleem! Laat me maar weten of het je wat lijkt! Ze hebben hier een computer waarop ik kan skypen, dus dat zou ook altijd kunnen!
Groetjes Jasmijn
Hee Jasmijn, wat leuk dat je reageert! Dapper dat je na je vwo in je eentje richting India gaat. Klinkt alsof we samen kunnen reizen, aangezien jij op 9 januari ook in de buurt van Delhi bent, toch? Ik zou het prettig vinden om een reisgenootje te hebben in India, ik weet namelijk niet hoe makkelijk het is om daar reisgezelschap te vinden. Maar dat kan jij me nu vast vertellen ;). Ik ben druk bezig met de voorbereidingen voor mijn reis, maar als we tijd kunnen vinden, dan kunnen we wel even skypen inderdaad :). Ik zal je eerst even mijn e-mailadres geven: Jorien.r@live.nl
Groetjes Jorien
Hi jorien, had je mijn mailtje ontvangen?
Goed dat je bericht! Je mail zat bij mijn ongewenste email, ga je nu terug mailen!