Reisgenoot voor Azië, Centraal en Zuid Amerika

Hey daar,Ik ben een vrolijke positieve jongen van 23 jaar die net zijn HBO International Marketing heeft afgerond met al redelijke reis en woon ervaring in en naar verschillende landen maar ik heb behoefte aan meer spontane ontmoetingen en leuke ervaringen.Daarom heb ik het plan opgevat om eindelijk te gaan doen wat ik al tijden heb gewilt. Een lange reis maken van 7 tot 8 maanden door verschillende landen en werelddelen. Na de zomer van 2003 wil ik vertrekken naar India, Thailand, Malleisië, Indonesië Mexico, en dan via Guatamala en Honduras naar Costa Rica en als er dan nog geld en tijd over is naar Equador Peru en Bolivia. Zo heb ik het ongeveer uitgestippeld maar als je nog toevoegingen hebt zijn die altijd welkom. Het moet allemaal lekker low budget blijven want ik ben ook maar een studentje. Alleen lijkt het me veel leuker om de reis en de voorbereidingen met zijn tweeën te delen dan alleen. Ben jij een levensgenieter die ook van cultuur, actie en genieten houdt? Heb dan het lef en kom met me mee. MAIL ME!!