Reisgenoot midden en zuid ameika

Hoi mede reisliefhebbers,
Ik ben zelf 24 jaar woon in Gouda, en ben dol op reizen. Zo ben ik onderranden in India Vietnam Egypte IJsland Marokko en het grootste deel van Europa geweest. Na deze zomer ben ik klaar met mij opleiding en gelijktijdig loopt mij contact af bij mij werkgever waar ik drie jaar heb gewerkt als begeleider voor mensen met een verstandelijke beperking op een activiteiten centrum.
Dit leek mij het ideale moment om eindelijk eens een langere reis te gaan maken.
Dus heb een ticket geboekt voor 3 september naar Cancun. Mijn plan is om vandaar uit een maand door Mexico te gaan reizen en daarna een maand te gaan reizen door Guatemala Belize en el Salvador om vervolgens door te gaan naar Honduras en Nicaragua in november en van daaruit door naar costa rica en panama hopelijk ergens in december. Voor januari heb ik ongeveer ingedachte om door Colombia en brazilie te gaan reizen. Mijn uiteindelijke doel zal zijn het carnaval in rio begin februari.
Dit is ongeveer mijn plan maar er licht nog niks vast buiten mij heen ticket om dus alles is nog mogelijk.
Mijn vraag naar jullie is dan ook meer of dat jullie mogelijk ook rond deze tijd hier reizende zijn of iets heel anders. Misschien is het dan leuk mogelijk een stukje samen te reizen of het geheel als het klikt.
Ik heb er zelf onwijs veel zin in en ben dol op avontuur natuur en cultuur waar deze landen ongetwijfeld van bruisen.
Spreekt dit je aan dan hoor ik graag een reactie:) Ben een volledig open boek mogelijk makkelijk via facebook Robbert Verspaandonk
groetjes Robbert