Hallo allemaal
Vorig jaar heb ik een reis gemaakt van Buenos Aires naar Rio de Janairo wat helemaal top was. Ik ben van plan om dit jaar een reis te maken door midden Amerika (mexico tm panama) en de carribean (cuba,jamaica,dominicaan etc). Voor mij liggen alle opties nog open en ben voornamelijk in de oriëntatie fase.
Ik ben op zoek naar iemand die dezelfde interesse heeft en ook op zoek is naar een reisgenootje.
Even iets over mezelf: Ik ben een meid van 23 jaar en hou van zon zee strand, belevenissen, de pad op gaan feestjes, en alle ins en outs van het land te leren kennen. Zelf ben ik niet echt een museum type maar sta ik voor alles open.
Ik hoor het wel
Groetjes Esther.
Dag Esther
Ik vertrek eind juni naar Mexico en ben op zoek naar een reisgenoot om doorheen Midden-Amerika te reizen: Guatemala, El Salvador, Honduras tot aan Nicaragua.
Toevallig interesse? Stuur me gerust een bericht, dan vertel ik wat meer over mezelf en mijn reisplannen.
Groetjes
Anka
Hoi Esther,
Ik ben ook van plan om van Mexico naar Panama te reizen, maar pas vanaf januari 2014.
Ik heb onbetaald verlof gekregen vanaf de kerst tot begin mei.
Heb jij een bepaalde periode in gedachten?
Groetjes, Laura
Hey Esther!
Ook ik ben opzoek naar een gezellig reismaatje.
Heb toevallig net mijn ticket geboekt en ik zal vanaf begin december in Colombia zijn.
Ik vlieg terug de eerste week van april vanaf Cancun in Mexico.
Zijn jou plannen al iets concreter?
Mocht je nog op zoek zijn, stuur me gerust een berichtje!
Groetjes Mariska