Ik ben op zoek naar een reisgenoot die hier de winter wel kent zo langzamerhand hier,
en toe is aan warmte:zon02: en nieuwe ontdekkingen.
Ik zal eerst eens wat over mezelf vertellen.
Ben vorig jaar 4 maanden in thailand geweest,waarvan 2 weken in Laos.
In Laos een schitterende motortocht gemaakt van 10 dagen wat een
prachtige ervaring was.Dit zou ik het liefst nog een keer doen.
ik ga in de periode eind november tm maart,maar wil je korter of alleen een motortocht maken in Laos of overwinteren in Thailand,allemaal goed!Rijbewijs niet nodig,wel ervaring met motorrijden(Laos)
Je ziet het ,er is van alles mogelijk en allemaal vrijblijvend,dus laat wat horen en we komen er wel uit.
Ikzelf ben 42 jaar,man,en zoek dus iemand m/v en leeftijd niet belangrijk
als het klikt.
Ziet er wel leuk uit. Ik ben in 2009 voor een week nr thailand geweest "last minute " het is me daar enorm bevallen en zou graag nog eens terug voor langere periode. Maar ik moet dit toch wel wat kunnen plannen.
kwestie verlof aanvragen, en vliegticket boeken e.d. en buget voorzien. nu voor 3maand zal ik niet kunnen maar 2a3 weken kan wel.
bon ik ben ook man en 42, gehuwd en sportief (windsurf en kitesurf, squash). ervaring met echt motorijden heb ik niet, maar ik heb er geen schrik van. vraagje: huur je daar motor ? hoe ga je logeren ? waar boek je vliegtickets en tegen welke prijs ? allé ik hoor het wel is het niet voor dit jaar misschien voor volgend jaar dan.
aa
hoi gerben
geen ervaring met dit medium, hoop dat het werkt. Ben bezig een tripje te regelen naar laos en thailand van 17/11 tot 17/12. Heb in thailand al twee keer een motortripje gemaakt en wilde dit nu in laos gaan doen…
moet alles nog regelen,heb zelfs nog geen ticket,maar ben meestal van de last-minut. Heb jij al geboekt en heb je al iemand?misschien wel leuk om een paar dagen te combineren…
groetjes
[EMAIL=“andreboudrie@hotmail.com”]andreboudrie@hotmail.com
hoi xavier,
Na zo n trip kun je wel spreken van ervaring!
Je huurt in Vientianne een motor voor 15E per dag
Je verblijft in guesthouses voor 10E de nacht
Verder rijd je een uur of 6 per dag wat zeer afwisselend is op onverharde wegen.Ik heb voldoende beeldmateriaal
je kunt me mailen op [EMAIL=“gerligthart@gmail.com”]gerligthart@gmail.com mocht je intresse hebben hoor ik van je!