Laos, Reisgenoot gezocht (een ander voorstel is welkom)

In september, oktober of uiterlijk november van dit jaar ben ik van plan om voor max. 1 maand door Laos te gaan backpacken (Ik sta ook open voor een ander voorstel)! Zie jij (m/v) dat ook wel zitten en ben je net als ik op zoek naar een reisgenoot laat dan even een berichtje achter.

Groet, Frank
(45jr)

Hoi Frank
Ik ben Shalindra, een gezellige meid en zoek ook een reisgenoot om een verre reis mee te maken. Jou bericht spreekt mij wel aan. Zuid-Oost Azië trekt mij erg aan, dus Laos klinkt goed! Zelf heb ik nog nooit een verre backpack reis gemaakt, heb jij hier al wel meer ervaring mee? Ik ben trouwens 18 jaar, dan 19 en jij? Ook ben ik gebonden aan de zomervakantie, omdat ik studeer. Ik weet niet wanneer jij van plan was.
Groetjes, Shalindra

Hoi!
Zoals wel meer mensen hier op dit forum zoeken we allemaal een reisgenoot, voor verschillende bestemmingen. Ik ben nu aan het mailen met een leuke meid uit het zuiden van het land die het briljante idee heeft om een bijeenkomst te organiseren, zodat je anderen leert kennen met dezelfde plannen en dat merk je ook meteen of het klikt en wie weet doe je er ideeen op. De oproep staat op een andere website (o.a op www.wereldreis.net) Datum zal 21 Februari in Eindhoven zijn, Exacte locatie en tijdstip volgt nog…

Misschien ook wat voor jullie? Ik ga er iig naartoe, hoe meer zielen hoe meer vreugd!

Hallo,

Zeker een leuk idee!!! alleen is deze zuiderling op deze datum carnaval aan het vieren

Hey Frank,
Goed plan man… als zin hebt kun je contact met mij opnemen [EMAIL=“kyara36@live.nl”]kyara36@live.nl

sorry, moet zijn [EMAIL=“kyara_36_@live.nl”]kyara_36@live.nl

.

ff updaten

Iemand interesse :confused:

Hoi Frank,

Ik zit ook plannen te maken om een rondreis te gaan maken in Laos.
Lijkt me leuker om dit niet alleen te hoeven doen. Ik zit zelf te denken aan de periode
sept/okt., misschien wel leuk om alvast wat ideeën uit te wisselen!

Lijkt me leuk om wat van je te horen,

Groetjes Marjolein

Hoi Frank,

Mijn plan is niet om naar Laos te gaan, maar om naar Thailand te gaan. Dit half juli t/m augustus. Ticket is al geboekt.

Mocht je interesse hebben om naar Thailand te gaan, dan lijkt het mij harstikke leuk om ideeën uit te wisselen.

Groetjes,
Sanne

Hoi Sanne,

Heb je al plannen wat je zou willen gaan doen in thailand, en hoe te reizen?

Groet, Frank

He Frank,

Ja, ik heb een globaal plan. Wil eerst een paar dagen in Bangkok verblijven, daarna door naar Ayuthaya, Lopburi, Sukthotai, Ciang Mai, Khao National Park, Phuket en als laatst verblijven op de een of meerder eilandjes ; Ko Samui, Ko Tao en/of Ko Pha-Ngan.
Dit is ongeveer de route van de Lonely Planet. Het kan nog wel veranderen, maar dat ligt eraan wie ik hier in Nederland ontmoet en in Thailand en wat hun plannen zijn :slight_smile:

Heb jij al een beetje idee waar je naar toe wilt? En wanneer je vertrekt?

Groetjes,
Sanne

:vak01:>>>:wereld::chin::vak02:

Hi Frank,

al plannen gemaakt?
ik ben aan het backpacken tussen bangkok, Thailand en Den pasar Indonesië tussen 20 mei en 1 juli. ik heb de afgelopen 7 maanden gebackpacked door Nieuw zeeland en Australie! Misschien past jouw reisplan hier ook in! Maar mijn plan is ook flexibel dus laat maar weten wat je zou willen. Zou leuk zijn!

Veel groetjes, Tim

Hey Sanne,

Klinkt goed wat je van plan bent.
Wanneer vertrek je, en voor hoelang?
Ik wilde van de zomer naar India, maar Thailand heeft ook wel z’n charmes…
Groetjes
Wendy

Hallo!
Ik zie hier wel meer reacties van mensen die in sept/okt weg willen? Ik ben nu 3 maanden thuis na 5 maanden rond te hebben getrokken door Zuid Amerika, en het begint alweer flink te kriebelen! Ondertussen wel een baan dus zit voorlopig vast aan vakantiedagen natuurlijk… Vandaar dat ik rond sept/okt wel n aantal (hopelijk 3?) weken richting Azië zou willen, wat of waar, maakt me eigenlijk niet zoveel uit, maar wel redelijk low budget! Vind ik sowieso het leukst! Als iemand er hetzelfde over denkt, dan hoor ik het graag!
Groetjes Susan

Hoi
Mocht je willen leren duiken in thailand op koh tao een leuk tropic island in de golf van Thailand. Waar Nederlandse duikinstrukteurs je graag les willen geven. Padi openwater curcus dan mag je duiken tot 18 mtr diepte waar ook ter wereld voor 9000 bath incl 3 dagen een basic kamer vrij internet en een slotdinner als je geslaagd bent. voor info. [EMAIL=“nitnoithailand@gmail.com”]nitnoithailand@gmail.com

Hoi Tim,

Ik ben van plan ergens in het najaar te vertrekken, heb op het moment nog niets vast staan.
laat het je wel weten als het concreter is… wie weet ben je dan nog in de buurt!
Have a good time!
groet frank

Hi Frank! laat maar weten als je in de buurt ben… maar mijn data staan redelijk vast! omdat ik al in australie zit. het wordt eerder korter dan langer dus het najaar zit er voor mij niet in! maar je kunt altijd kijken op: http:\ imverheul.waarbenjij.nu waar ik uithang! groet!