Laos, Reisgenoot gezocht (een ander voorstel is welkom)

In september, oktober of uiterlijk november van dit jaar ben ik van plan om voor max. 1 maand door Laos te gaan backpacken (Ik sta ook open voor een ander voorstel)! Zie jij (m/v) dat ook wel zitten en ben je net als ik op zoek naar een reisgenoot laat dan even een berichtje achter.

Groet, Frank
(45jr)

Hoi Frank
Ik ben Shalindra, een gezellige meid en zoek ook een reisgenoot om een verre reis mee te maken. Jou bericht spreekt mij wel aan. Zuid-Oost Azië trekt mij erg aan, dus Laos klinkt goed! Zelf heb ik nog nooit een verre backpack reis gemaakt, heb jij hier al wel meer ervaring mee? Ik ben trouwens 18 jaar, dan 19 en jij? Ook ben ik gebonden aan de zomervakantie, omdat ik studeer. Ik weet niet wanneer jij van plan was.
Groetjes, Shalindra

Hoi!
Zoals wel meer mensen hier op dit forum zoeken we allemaal een reisgenoot, voor verschillende bestemmingen. Ik ben nu aan het mailen met een leuke meid uit het zuiden van het land die het briljante idee heeft om een bijeenkomst te organiseren, zodat je anderen leert kennen met dezelfde plannen en dat merk je ook meteen of het klikt en wie weet doe je er ideeen op. De oproep staat op een andere website (o.a op www.wereldreis.net) Datum zal 21 Februari in Eindhoven zijn, Exacte locatie en tijdstip volgt nog…

Misschien ook wat voor jullie? Ik ga er iig naartoe, hoe meer zielen hoe meer vreugd!

Hallo,

Zeker een leuk idee!!! alleen is deze zuiderling op deze datum carnaval aan het vieren

Hey Frank,
Goed plan man… als zin hebt kun je contact met mij opnemen [EMAIL=“kyara36@live.nl”]kyara36@live.nl

sorry, moet zijn [EMAIL=“kyara_36_@live.nl”]kyara_36@live.nl

.

ff updaten

Iemand interesse :confused:

Hoi Frank,

Ik zit ook plannen te maken om een rondreis te gaan maken in Laos.
Lijkt me leuker om dit niet alleen te hoeven doen. Ik zit zelf te denken aan de periode
sept/okt., misschien wel leuk om alvast wat ideeën uit te wisselen!