Laos, Reisgenoot gezocht (een ander voorstel is welkom)

Hoi Hoii!!

Mijn reisgenoot/vriendin gaat door omstandigheden niet meer met me mee op reis, maar omdat ik toch heeeeel erg graag wil gaan, en alleen reizen mij minder leuk lijkt omdat je dan niets kan delen, ben ik opzoek naar een reisgenoot! Mijn plan is om half juli t/m 20 augustus naar Thailand te gaan! Ik ben 20 jaar en gebonden aan de zomervakantie omdat ik studeer!

Groetjes,

Roeleke

Zijn er ook serieus geïnteresseerden?
Leeftijd is voor mij niet zo belangrijk, is dit voor jou wel het geval… ik ben 45 jr.

:wereld:

Ha Frank,
Zojuist een zoektocht voor mede- reizigers naar Andalusie geplaatst, maar Laos was mijn andere optie. Zou voor mij okt/nov moeten zijn en kan zelf max 3weken. Maar als Andalusie niets wordt, laat ik nog wat van me horen.
Succes nog.

Hoi Bianca,

Als Andalusie niet doorgaat… okt/nov zou ik ook kunnen.
Veel plezier in Andalusie en als het niet doorgaat laat het me dan maar weten.
fijne zomer! groet frank

Hoi Frank

Laos staat bij mij hoog op mijn verlanglijstje. Ik had zelf gedacht rond jan/febr 2010 te gaan om de koude winter hier te doorbreken, maar mogelijk is rond november 2009 ook een optie. Misschien kun je wat meer vertellen over je plannen…of heb je die nog niet?

Groetjes Manny

Hoi Manny,

ik heb nog geen concrete plannen.
het is voor mij niet mogelijk om in de door jou aangegeven maanden jan/febr 2010 op vakantie te gaan. voor de maand november zou ik nog moeten bekijken of dat zou lukken de overige maanden is het voor mij geen probleem.
dus als je serieus geïnteresseerd laat het me dan weten ik kan dan vervolgens eens navragen wat de mogelijkheden zijn voor november.

groet, frank

Hoi Frank,
Kan je ook motorrijden?
We zoek en nog een paar mensen om onze reis naar Laos mogelijk te maken.
(voor info zie Touratrek.nl) Vorig jaar hebben we het Noorden van Thailand mogen leren kennen en ik kan je zeggen: geweldige ervaring. Geen strand/zee (kan na die tijd nog wel), wel zon/prachtige mensen/lekker motorrijden en een unieke kans om kennis te maken met een land. Maar nogmaals, dan moeten we genoeg mensen hebben.
Groetjes, Lauda

Hay Lauda,

Leuk voorstel maar helaas ik heb geen motorrijbewijs.
veel plezier, groet frank

Hoi Frank,
Bedankt voor je reactie.
Jammer dat je geen Mrijbewijs hebt.
Ik hoop dat je op een andere manier een leuke vakantie zal hebben.
Groetjes, Lauda.

Hey Lauda,

jij/jullie ook een goede vakantie!
groet frank

Hoi,

Ben je nog steeds van plan om te gaan backpakken in Laos? Hoe oud ben je?
Ik ben benieuwd :wink:

groetjes Saskia, 32 uit Nijmegen

Hoi Saskia,

De plannen zijn er nog steeds maar nog geen definitieve reisgenoot gevonden en dat lijkt me wel zo gezellig! Verder woon ik in de omgeving van Venray en ben 45jr.
Hoor graag van je of je al dan niet interesse hebt.
groet, frank

Hoi Frank,

Ik moet je eerlijk bekennen dat ik iemand zoek van mijn eigen leeftijd.
Veel succes met je zoektocht!

groetjes Saskia

Maakt niet uit Saskia!
jij ook veel succes en veel plezier!
groet, frank

Veel reacties ontvangen maar helaas nog niets concreets!
Als je serieus interesse hebt (of een ander voorstel) hoor ik het graag!