Hoihoi,
Ik ben Nina en ben 26 jaar. Ik werk in het onderwijs en heb dus 7 weken vakantie. Ik vlieg 15 juli naar naar bangkok. Ik ga van daar uit 7 weken backpacken. De eerste 3 weken reis ik alleen, daarna ga ik een week bij mijn familie in thailand op bezoek en daarna pik ik mijn vriend op in bangkok en gaan we samen nog 3 weken backpacken in Cambodja.
Ik zoek dus voor de eerste 3 weken nog een leuke reisgenoot. Ik wil graag twee weken naar loas en 1 week naar het zuiden van thailand, naar de eilanden. Dit staat verder nog niet gepland dus kan altijd aangepast worden
lijkt je dit ook wat, laat het me dan weten…
Groetjes Nina
Hey Nina,
Heb je ondertussen al reisgenoten gevonden? Ik zou ook heel graag gaan backpacken, maar ik weet niet of ik het alleen aandurf, dus een reisgenootje zou leuk zijn! Hoe zou jij graag reizen? Hostels? Hotels?
Ik ben trouwens zelf 24 (25 in juli) en heb vorig jaar vier weken rond gereisd in Europa. Ik heb dus nog geen verdere ervaringen buiten Europa!
Groetjes,
Lene
Hoi Lene,
Ik heb nog niet echt een reisgenootje gevonden. Ik vlieg 15 juli naar bangkok voor drie werken. Vanuit daar pak ik de trein naar laos. Ik wil vooral lowbudget reizen.
Heb je misschien facebook of een mailadres. Is wat makkelijker in het contact.
Groetjes Nina
-
-
- Updated - - -
-
Hoi Lene,
Ik heb nog niet echt een reisgenootje gevonden. Ik vlieg 15 juli naar bangkok voor drie werken. Vanuit daar pak ik de trein naar laos. Ik wil vooral lowbudget reizen.
Heb je misschien facebook of een mailadres. Is wat makkelijker in het contact.
Groetjes Nina