Hoi hoi
Ik ben een meisje van 19 jaar oud en wil al zo lang en onwijs graag door midden-amerika reizen. Bij voorkeur van oost naar west, dwars door amerika heen.
Ik heb al 2 keer een opleiding gedaan waar ik mee ben gestopt omdat ik niet weet wat ik nou eigenlijk wil. Het enige wat ik zeker weet is dat ik heel graag wil reizen.
Waarom midden-amerika? Amerika trekt mij al heel lang, al ben ik er nog nooit geweest. Ik ben wel in Zuid-Amerika geweest. Ik wil dolgraag alle bekende hotspots zien. Ook wil ik bijv naar Graceland, gewoon omdat dat me heel indrukwekkend lijkt.
Wanneer maakt mij niet uit, maar het lijkt me goed om elkaar eerst beter te leren kennen om te kijken of onze wensen wel bij elkaar aansluiten en natuurlijk of we elkaar wel mogen. Nou ben ik in principe heel makkelijk in de omgang, maar ik wil niet met iemand reizen die na 2 weken weer naar huis wilt waardoor mijn reis ook in de soep loopt.
Lijkt het jou wel gezellig, laat het me dan weten. Wie weet reizen we dan in 2009 wel samen door midden-Amerika. :hihi:
Groetjes Shari
Hoi Shari!
Ik ben 22 jaar en wil graag verre reizen maken… ook Amerika staat op mijn verlanglijstje…
Helaas zit ik wel een beetje aan mijn werk, maar vooral aan mijn opleiding verbonden wegens aanwezigheidsverplichtingen. Waarschijnlijk kan ik vertrekken rond 20 juli en moet ik rond 20 augustus weer terug zijn…
Ik ben benieuwd naar jou reis wensen!
Groetjes Linda
Hey Shari
ik ben ook 19 jaar heb inmiddels ookal 2 opleidingen half gevolgt maar ben er ook weer mee gestopt ben er niet cker van wat me nou echt leuk lijkt om te doen ik ben ook van plan om er even tussen uit te geen maar heb geen idee waarheen ik ben niet zo moeilijk vind alles best als ik het maar naar me zin heb en ken lachen
ik pas me snel aan en sta altijd open voor ideeen en menigen van een ander
Wann is voor mij geen probleem ik kan zo ontslag nemen en ervoor gaan zoals ik al zij ben niet de moeilijkste maar hoelang wil je gaan en lijkt me leuk elkaar eens vaker te spreken want ben het wel eens je moet elkaar wel een beetje kenne en aanvoelen anders kom je niet echt ver
Lijkt me leuk wat van je te horen
Groetjes Robin