enige maanden geleden heb ik ook een advertentie geplaatst.
Ik ben inmiddels een stuk verder en weet al heel wat meer.
Ik ga 3 /4 maanden en zoek een reisgenootje om de eerste 1 / 3 weken om mee op te starten. Mocht het enorm clicken, en de zelfde interesse hebben kunnen we ook langer optrekken.
Ik wil zoveel mogelijk zien, actie en beleven.
Ik wil liftent, en met de bus reizen, omdat je zo meer aanspraak hebt.
Hier een daar werkervaring op doen bij de boer.
ben 22 jaar, en zoek iemand die zich wel wel in kan vinden.
Ik ben Joyce, 27 jaar en ga 11 nov naar New Zeeland.
Ook ik zal daar met de bus gaan reizen 3 maanden trek ik ervoor uit om de eilanden te zien, vind het niet erg om via een wooof adres te werken dan zie ik ook wat van de mensen die er wonen.
Wil wel low budget gaan , hou van wandelen en avontuur!
En dat is in New Zeeland wel te vinden!
Ik vertrek komende maand eerst 4 weeken naar Amerika. Ik hoop dat ik daar voor niet te veel kan door reizen naar nieuw zeeland. Ik weet dus ook nog geen datum. Waar begin jij met je reis? Ik denk dat het niet mee zal vallen om samen te starten… mocht ik meer weten, en rond de zelfde tijd naar nieuw zeeland gaan, dan laat ik het je weten.
We landen in Denver en gaan dan via Salt lake City en Las vegas door de Grand Canyon.
We gaan een maandje.
Waar land jij in Nieuw zeeland? Ik weet eigenlijk niet zo goed waar ik moet beginnen… in christchurch of auckland? Wat doen de meeste eigenlijk? Het is wel makkelijk als je met de stroom mee reist:)
ik kom 25 okt aan in christchurch. na een paar dagen wil ik het liefst een tijdje een auto huren om het zuider eiland te verkennen. iemand ‘up for that’? moet natuurlijk wel kijken of het klikt en beetje dezelfde plannen hebben, dus tegen die tijd eerst ergens afspreken zou wel fijn zijn!
Hey,
Ik had inmiddels besloten om in Auckland te landen…
Nu word kennis maken wat lastig want ik zit tot 27 oktober in de USA.
rond 10 november vertrek ik.
Maar ik blijf in Nieuw Zeeland de site in de gaten houden dus dan lukt het wellicht dat ik bij een paar van jullie in de buurt zit.