Reisgenoot(/-noten) Zuid-Afrika, ergens tussen mei-aug 2009 (incl Confederations Cup)

Hey!

Ik ben net klaar met mijn studie en mijn ambities liggen nog niet bepaald op de arbeidsmarkt… Liever wil ik eerst een mooie reis maken naar Zuid-Afrika. In de komende periode komt dat ook nog eens samen met de Confederations Cup in juni (voetbal), waar ik zeker naartoe wil als ik er toch ben! De beste landen van de wereld strijden in dit toernooi om de winst en ik, als supporter van Spanje, wil in ieder geval tijdens de groepsfase (14-20 juni) in Bloemfontein verblijven. Daarna heb ik nog geen concrete plannen, maar vrijwilligerswerk lijkt me heel leuk en ook rondreizen lijkt me fantastisch. Helaas ben ik een jonge vrouw in haar eentje, wat niet erg veilig schijnt te zijn… Daarom hoop ik ook dat er iemand, of meerdere ‘iemanden’, is/zijn die ook in de maanden mei-augustus in het land is/zijn of plannen in die richting heeft/hebben. Ik heb nog geen enkele planning en heb ook geen idee of ik in mei al die kant op ga of dat ik in juni ga en dan dus begin in Bloemfontein bij het voetbaltoernooi. Ik hoop eigenlijk ook dat er hier mensen zijn die geïnteresseerd zijn in wedstrijdbezoek, want dat is natuurlijk wel zo gezellig! Maar ook als je daar niet zo van bent en met mij op reis wilt na het toernooi, hoor ik het heel graag! Het toernooi eindigt met de finale in Johannesburg op 28 juni, dus vanuit daar zouden we dan kunnen rondreizen of vrijwilligerswerk (of beide :D) gaan doen.

Nog even kort over mezelf: ik ben Jildou, 22 jaar en net afgestudeerd in Rechten, criminologische richting (wacht nog wel op mijn diploma, maar dat is slechts een formaliteit). Voor de toekomst heb ik dus nog geen concrete plannen en daarom ben ik ook vrij om te gaan en staan waar ik wil. Verder heb ik eigenlijk niet echt veel reiservaring, behalve een paar zomervakanties met vriendinnen in Turkije. Het maakt me niet uit of mijn reisgenoot wel of geen reiservaring heeft, ik ben er nl van overtuigd dat je samen, ook zonder ervaring, een heel eind komt! Qua reisgenoot zou het leuk zijn als je een béétje van mijn leeftijd bent, zeg maar tussen de 18-30 jaar. Man of vrouw maakt me niet uit, als je maar gezellig, vrolijk, grappig en een beetje avontuurlijk bent. Maar als je met mij op reis wilt door ZA ben je sowieso al avontuurlijk :wink:

Ik hoor graag van iedereen die ook maar enigszins geïnteresseerd is, zodat we plannen kunnen gaan maken. Ik heb er zin in!

Hej,

Ik vertrek begin mei 2009, met mijn auto, richting Kaap de Goede Hoop.
Ben 27 j, Brusselaar, afgestudeerd aan Ehsal en VUB, en heb een jaar loopbaanonderbreking genomen van mei 2009. Als je zin hebt om mee te komen: [EMAIL=“wvaelst@vub.ac.be”]wvaelst@vub.ac.be , tel 0032 499 550 783. Dan spreken we eens af hè.