Reisgenoot m/v gezocht!

Ik zoek een reisgenoot, m/v, niet-rokend, voor diverse (avontuurlijke) reizen naar bestemmingen zoals Zuid-Amerika, Afrika, Azie, Australie, Poolgebieden. In bezit van rijbewijs, overnachtingen in hotels. Ik ben zeer geinteresseerd in natuur (in al zijn facetten) en heb geen interesse in steden, cultuur en strand. Ik wil alle reizen op individuele basis (niet in groepsverband) doen. Leeftijd : 35-65. Geen budgetreizen.
Laat snel van je horen!!

testbericht.

Je concept komt aardig overeen met het mijne.
Geen gebaande paden. Veel natuur. Alstjeblieft geen strand. Geen toeristische toestanden. Geen “als u nu naar links kijkt dan ziet u…”. Je eigen planning opstellen. Je door niemand te hoeven laten voorschrijven waar je gaat en staat.
Ik reis nooit met een tour-organisatie. Ik boek nooit iets. Ik bepaal ook de vliegreis zelf, want ik reis met een eigen vliegtuig. Dat heeft het voordeel dat je overal redelijk snel komt, ongebruikelijke plaatsen kan inlassen tijdens de tocht en volledig onafhankelijk bent van dienstregelingen of wat dan ook. Ik laad mijn vouwfietsje uit, haak mijn trailertje met bagage erachter, en zoek een mooie kampeerplaats op of een eenvoudige B&B.

hallo flyer cfr(klinkt nogal geheimzinnig)

sorry voor het late antwoord, doch ik was afwezig en niet in staat eerder te reageren. je antwoord op mijn oproep klinkt erg interessant voor een
vrijheidslievende rebel en ik zou graag eens nader kennismaken. om een
en ander een snelle wending te geven is het denk ik prettiger om direkt contact te zoeken; mijn tel. nrs zijn 035-5823764 of 06-54696233 of
e-mail [EMAIL=“maxoud@kpnmail.nl”]maxoud@kpnmail.nl mijn naam is max; bel of mail me aub!

Door Malawi en Tanzania
De plannen voor een avontuurlijke privéreis door Malawi en zuidelijk Tanzania met jeeps en kampeeruitrusting zijn gemaakt en de voorbereidingen gereed. We willen de reis met 4 vrouwen en 4 mannen (50-65 jaar) ondernemen in oktober. Door afzegging, zoeken we nog een man als medereiziger. Voor informatie** e-mail [EMAIL=“tongoossens@zeelandnet.nl”]tongoossens@zeelandnet.nl. **