Hallo,
Ik wil graag een aantal maanden backpackend gaan reizen, en zoek daarvoor een reisgenoot (m/v). Overnachten in goedkope hotelletjes, incidenteel kamperen (bijv. tijdens bush-walk).
Doelen: Wandelen in de natuur, steden bezoeken, sfeer proeven. Wisselend actief en relaxen.
Wanneer: Ben zo vrij als een vogel, nog geen concrete plannen, dus die kunnen we samen maken.
Waar: Als het maar niet te warm is (max 20-25 celcius, geen ondergrens). Geen interesse om door USA te reizen.
Waarom op deze manier: Omdat mijn vriend(in)en wel zouden willen maar niet eenvoudig de tijd of het benodigde geld kunnen vrijmaken. Bovendien heeft het wel iets spannends op deze manier.
Ik ben man van 45, ac. niveau, ben voorlopig gestopt met werken, geen echt ‘doorsnee’-type, wel (volgens mezelf en mijn vriend(in)en) betrouwbaar en eerlijk. Brede interesses (o.a. geschiedenis, cultuur, wetenschap i.h.a.). Prefereer gezelschap van ong. zelfde leeftijd (laten we zeggen 35 tot 55 jaar, maar de klik is veel belangrijker dan leeftijd). Naast Nederlands beheers ik het Engels goed en hoop ik nog wat Spaans te leren.
Ben redelijk ervaren reiziger (China, Thailand, Maleisie, Indonesie, Hongkong, Singapore, Philipijnen, Australie, Nieuw-Zeeland, Zuid-Afrika, Namibie, Mexico, Guatemala, Nicaragua, Chili, Peru, en dan ben ik vast nog wat vergeten).