Reisgenoot m/v 30-40 jaar juli/augustus 2008

Hoi!

Ben op zoek naar iemand die ook van een gevarieerde vakantie houdt(sportief, luieren, natuur, cultuur,…). Denk aan een vakantie naar de bergen (zwitserland, oostenrijk, noorwegen, zweden,…) Beschik over auto maar ga ook graag met de trein op reis.
Wie is ook nog op zoek?

anne

Hoi Anne,

Ik vrouw/36 jaar ben ook nog op zoek naar een geschikte reisgenoot en ik hou ook van een gevarieerde vakantie.
Hoe oud ben jij ?

Groetjes,
Helma

Hoi Anne,

Mijn naam is Nicole en ik ben 36 jaar. Ik heb het gootste deel van 2008 uitgetrokken om even niet te werken en rond te trekken. Zonder vaste plannen (behalve de spaanse taallessen die ik begin dit jaar gevolgt heb in Spanje). Ik reis op dit moment door Spanje. Ik zit nu in Sevilla na een weekje wandelen door de Alpugarras. Tussen 17 juni en 14 juli zit ik op de trans-mongolie express en daarna staat alles nog open. Zweden en Noorwegen lijken me heel erg mooi.

Zelf hou ik ook van afwisseling. Natuur afgewisseld met een dagje stad. Nu en dan in een tent en dan weer lekker luxe in een hotel.

Groeten,
Nicole

hi anna

ik zoek ook nog iemand om mee op vakantie te gaan ik ben man van 42

jean pierre

Hoi!
Ik had al een keer gereageerd, maar bij deze nogmaals. Misschien hebben we nu een leuk clubje bij elkaar?

Groetjes, Petra (39)

Hoi Petra,

Lijkt me leuk om je beter te leren kennen.
Waar woon je en waar gaan je vakantiewensen naar uit ?
Ik vrouw 36, woon in Noord-Brabant (omg. Bergen op Zoom)

Groetjes

is een man ook welkom om mee op vakantie te gaan?

Hoi allemaal!

Sorry voor mijn late reactie maar tot nu toe reageerde ik alleen op privéberichtjes en vergat deze quote’s. Ik had het niet in de gaten dat jullie reageerden. Mijn berichtje stond niet zo heel lang geleden op pagina 5 of zo. Ik dacht toen niemand kijkt daar meer naar. Ken de werking van deze site dus niet zo goed en ben dus nu blij verrast. Wist niet dat je weer naar pagina 1 kon opklimmen.
Wil je een snelle reactie dan kan je me beter mailen via privébericht.Net als Petra zie ik het wel zitten om eens een dag af te spreken zodat we elkaar kunnen ontmoeten om te kijken of het onderling klikt. Voor diegene die dat vroeg:ik ben dus 34 jaar. Natuurlijk mogen ook mannen mee! Welkom en meld je aan zou ik zeggen.

groetjes Anne