vrolijke optimistische single vrouw (46 jaar uit Antwerpen) met vakantiekriebels zoekt reispartner.
Griekenland, Spanje, Italie, eilanden etc…alles rond het middelandszeegebied is goed en de zon uiteraard!! :zon02:
Ik ben niet gebonden aan schoolvakanties, alles is bespreekbaar, hotel All in of liever lowbudget (goedkoop vliegticket en hotel/appt boek ikzelf regelmatig)
Ik hou ervan om de natuur in te trekken en de omgeving te ontdekken: kloven, bergen en zee.
wandelen, fietsen, scooter of autootje huren om de streek te verkennen behoren tot de bezigheden.ik ben geen 'die-hard’zonneklopper, maar strandwandelingen met de voetjes in het water zijn ik ook wel super
ben dus op zoek naar een geschikte reisgenoot M/V van dezelfde leeftijd of iets jonger, zonder bijbedoelingen uiteraard.
ik ben een niet-rookster.
graag eerst kennismaken om te zien of het klikt om dan samen in overleg reisplannen te maken :vak01:
stuur me gerust een privé bericht.
Anita
Hallo Anita,
Ben vrouw, bijna 45, niet rookster, sportief en zeer reislustig, duikster. Heb hier eerder een reisgenoot uit belgie gevonden en zeer goed bevallen. Najaar zou ik graag naar Indonesie willen. Misschien interesse ? Kom uit midden Nederland, ca 1,5 uur van Antwerpen.
Gr elly
Kan 31 jaar ook nog?
Geen probleem hoor
Reactie was eigenlijk bedoeld voor de TS.
Is er al iets besproken?
Ok. Haha
nee BadEend, er is nog niks besproken.
Mag ik vragen om wat meer over jezelf te vertellen; M/V ? van waar ben je etc…want je geeft weinig prijs op je profielpagina.
Gr. Anita
-
-
- Updated - - -
-
-
-
- Updated - - -
-
@ Reizigster70 ; Ik stuur je een pb-tje
Ben een man van 31 jaar en kom uit de omgeving van Weert.
Rook niet, ben sportief en hou ook wel van een actieve vakantie.
Hele dag strand liggen is niks voor mij
bedankt BadEend
maar mss toch net iets té jong
groetjes
Merk je niks van hoor!