Reisgenoot(je) gezocht nov-dec 2008

Hoi,

Mijn naam is Bas, 31 jaar en ik ben vanaf 10 november voor 6 weken in NZ! Het voorlopige plan is om rond te trekken op zowel het Noorder als het Zuider Eiland. Het plan is om iig een weekje te gaan duiken, te gaan kayakken en wat tramps te gaan doen. De rest komt tzt wel!

Het lijkt me leuk om via dit forum met mensen in contact te komen die rond die tijd ook in NZ zijn om wellicht samen wat te ondernemen.

Groetjes, Bas

Hoi Bas,
Mijn plan is ook om rond november naar NZ te gaan, maar dan wel voor 3 maanden. :wink:
Hoe en wat precies weet ik nog niet, ben nu nog fanatiek op zoek naar een ticket. En jij?
Al iets geboekt?
Groetjes, Anne

Hoi Anne,

Toen ik in februari besloten had om naar NZ te gaan en het op het werk beklonken was, heb ik meteen tickets geboekt:smile:. Ik vliet met Malaysia Airlines. Dus AMS-Kouala Lumpur-Auckland. Er zijn allerlei websites, maar vliegwinkel.nl heeft mij goed geholpen in de winkel.

Weet jij al hoe je, je in NZ gaat vervoeren. Auto lijkt me handigst maar met OV kom je weer in contact met andere mensen!

Succes met het zoeken van goede tickets en wie weet tot mails!

Das idd een stuk slimmer! Nu zijn ze een stuk duurder… Naja op mn werk ging het allemaal even wat anders dan gepland, ondanks dat ik allang de toestemming had om te gaan. Maar goed, ben nu erg druk aan het zoeken! :wink:
Kuala Lumpur is een leuke stop-over heb ik gehoord!
Heb nog niet zo’n idee hoe te reizen nee, ligt er idd helemaal aan hoe alles gaat lopen. Met de Magic/Kiwi ontmoet je sneller mensen maar aan de andere kant lijkt het me ook weer erg gaaf om met een auto/camper rond te rijden en op heel andere plekjes te komen dan anderen. Ik ben absoluut geen planner en wil alles nog even op me af laten komen. En bij samen reizen met iemand moet het in dat opzicht natuurlijk ook wel klikken.:wink: Dus ik zie het allemaal nog wel…

Groetjes, Anne

Hoi Bas!
Ik ben ook in november/december voor 4 weken in NZ en wilde ook beide eilanden gaan doen. Lijkt mij een super gave ervaring een deel liftend te doen. Als meisje alleen natuurlijk geen slim plan, dus zoek nog een liftbuddy. Mocht je het ook een leuk idee vinden, stuur dan even een berichtje!
Groetjes, Brenda

Hoi Brenda,

Ja, ik heb nog wel interesse in een liftbuddy. Mocht jij dat ook nog hebben dan lijkt het me een goed idee om via mail even nader contact te zoeken. [EMAIL=“basjeb@live.nl”]basjeb@live.nl

Groetjes, Bas