Nieuw Zeeland Dec.07 en Australie jan.08 wie haakt er aan?

Beste allemaal,

Ben een vrolijke avontuurlijke meid van 36 en heb al heel wat van de wereld gezien, maar raak het reisvirus nog niet kwijt!
vertrek op 1 dec. 2007 via Shanghai naar Nieuw Zeeland waar ik 3 dec. aankom in Auckland.

Ik wil dan in 3 weken van Auckland naar Christchurch gaan reizen in een camper of zo, vlieg dan 24 dec. naar Sydney om kerst en nieuwjaar bij een vriendin te gaan vieren, vanaf het nieuwe jaar heb ik dan tot 18 januari de tijd om van Sydney naar Cairns te reizen langs de Oostkust.

Het lijkt me leuk als er zo nu en dan iemand aanhaakt, misschien een stukkie mee wil reizen met de camper en ook wat wil ondernemen.
ben zelf buitensportinstructrice geweest en hou dus wel van gekkigheid als paragliding, kajakken etc. maar met een goed boek relaxen in de :zon02:is ook prima!

wil niet eindeloos in de kroeg hangen, maar veel :lol: maken en een biertje op zijn tijd kan nooit kwaad!

Hoi Go4life,

Mijn naam is Bas en ik ben 31 jaar. Zelf ben ik van 10 nov tot en met 19 dec in N-Zeeland om de wens om dit mooie land te bezoeken in vervulling te laten gaan! Houd er ook van om sportief bezig te zijn. Ik wil graag nog een weekje duiken en verder natuurlijk de highlights van NZ. In ieder geval nog ergens Kayakken en wat van die tramps doen.

Het lijkt me net als jou denk ik, leuk om wat mensen te kennen om eventueel een tijdje samen mee op te trekken.

Lijkt me in ieder geval leuk om van je te horen!

Groetjes Bas