Mijn naam is Peter Bakker (22 jaar) en heb de afgelopen 2 jaar psychologie gestudeerd. Ik ben op zoek naar een of meerdere mensen die rond eind juni gezamenlijk zouden willen reizen. Inmiddels heb ik een ticket Jakarta geboekt voor 22 juni. Wat ik ga doen weet ik nog niet in ieder geval een actieve reis graag met zoveel mogelijk natuur en cultuur. Ik sta open voor ideeën en ervaringen van anderen en zou ook best naar een van de omliggende landen door willen vliegen. Mocht je interesse hebben hoor ik graag van je!
Heb je al een reisgenoot? Mijn contract is afgelopen en nu ik vrij ben van verplichtingen zou ik graag een trip maken door Azie. 8 jaar terug een trip gemaakt door Australie en NZ samen met twee maten en ook veel met andere gereisd toen 8 maanden zowel gewerkt als gereisd. Wil nu minimaal 6 weken weg en wieweet langer. Wil graag beetje avontuurlijke trip maken niet teveel de mensenmassa opzoeken, beetje cultuur maar ook af en toe een beetje feesten mag ik wel. Ga liever naar backpackers als hotels dus low cost.
weet niet of je ook naar thailand laos vietnam wil reizen, vluchten via asian air zijn erg cheep dus als je het aanspreekt kunnen we een mooie trip plannen.
Ik ben momenteel een reis aan het maken en kom 26 juni aan in Denpasar. Zou leuk zijn een drankje te doen met Nederlanders en wie weet een paar weken verder te reizen!! Groetjes, Fam
Weet niet precies wat de plannen van de heren al zijn, maar ik zoek nog wat mensen om mee van Bali naar Java te trekken begin juli. Het is een tocht van een aantal dagen langs bergen, kratermeren etc. Goede gidsen, en goedkoper indien meerdere deelnemers…
Ter info; houd ook van cultuur en natuur opzoeken, trekken, op onderzoek uit, én low budget :-), 28 jaar, vrouw, al eerder gereisd maar hoogste tijd voor een nieuwe verre reis - en laat ik nou over anderhalve week richting Java/Bali vertrekken, dus hey, lucky me!
@Famke: ik kom een paar dagen eerder dan jij aan in Denpasar, maar ga wrschl wel gauw weg uit de directe omgeving. Maar misschien kunnen we elkaar elders treffen?
Hoi!
Hoe zit het met de plannen?
Ik kom begin Juli aan in Bali maar heb absoluut nog niets gepland. Morgen vertrek ik naar Bangkok om daar over enkele dagen m’n vlucht te nemen.
Ben 21 jr, sinds april aan het reizen en in die tijd Thailand, Laos en Cambodja gezien!
Hier in Cambodja is het té rustig dus het zou fijn zijn in Bali iemand te treffen !
Ik ben inmiddels al in Java, Yogjakarta. Erg leuk! Leuker dan Bali vind ik persoonlijk… Ik weet niet hoe jouw reisplannen verder verlopen, maar ik blijf nog tot en met 14 juli rondhangen op Java. Mocht je deze kant uitkomen, laat maar weten! Veel plezier in Bali in ieder geval. Ubud is leuk om wat rond te wandelen en mooie dingen in de omgeving, als je wil relaxen met witte stranden zijn de gili-eilanden een aanrader.
Ik hoor het wel,