Even voorstellen; Ik ben Kevin, 29, en heb het idee om in het najaar naar Azie te gaan… Ik zoek een leuk reismaatje om deze reis te maken, nog leuker lijkt het me om een leuke groep te kunnen samenstellen met een aantal mensen die ongeveer hetzelfde willen zien (wel zo makkelijk:chin:)
Het idee is om in het najaar weg te gaan, okt/nov/dec en dan o.a te reizen door Thailand, Vietnam en Laos… De duur van deze reis hangt af van “het plan” Ik sta op het punt om onbetaald verlof aan te vragen (geen idee of de baas zo vriendelijk is om mee te werken) maar het hoeft dus niet perse een reis van 3 weken te worden (als het niet anders kan dan wordt het een wat kortere route…)
Ik ben benieuwd of er mensen met hetzelfde idee lopen… Ik heb ook gekeken naar een georganiseerde groepsreis, ongetwijfeld ook leuk, maar ik vind het iets te “gepland” en als je een dag langer op een plek wilt blijven kan dat niet. Ook het feit dat je geen idee hebt of de groep leuk is vind ik voor het vaak hoge bedrag (voor dat geld regel je het zelf minimaal 2 keer zo lang) toch wat overdreven.
Man/vrouw, 25-35(indicatie) en een klein beetje doorzettingsvermogen en aanpassingsvermogen zijn een pré:wereld:
Let me know:chin: