Reisgenoot gezocht

Ik ben Dingeman, ik ben 31 en woon in Biggekerke (Zeeland).
ik heb al heel veel verschillende dingen gedaan en ervaren met werk, studies, hobbys, e.d…
Mezelf ontwikkelen, veel ervaren, zien, meemaken en leren vind ik super. Diepgang, ruimdenkend, gevoel, passie, creatie, spiritualiteit en zoveel mogelijk lol maken en gek doen!!

Ik wil binnenkort voor de eerste keer lekker weg. Ik heb die droom al jaren en ik wil het nu echt gaan doen. Voor hoe lang en waar naartoe dat weet ik nog niet en dat ben ik nu aan het uitzoeken. Azie, Afrika, Australie, Nieuw Zeeland of ergens anders? Of misschien eerst een korte reis ergens in Europa, daarna naar huis en daarna een veel langere reis plannen naar allerlei plaatsen en gewoon zien wat er gebeurd?

Waar ik naartoe wil dat weet ik dus nog niet en dat ben ik aan het uitzoeken. Misschien dat ik gewoon 1 of meerdere plaatsen van tevoren plan en dan gewoon alles lekker laat gebeuren en me met de rivier mee laat voeren. Ik heb natuurlijk wel wat doelen. Ik wil bijvoorbeeld voor een tijdje (kan kort, kan lang) leven in en met de ongerepte natuur zoals/met indianen, aboriginals, Maori’s of andere spirituele/natuurmensen, veel leren, groeien, veel ervaren, rust, veel plezier en naar de essentie zonder alle dingen die niet belangrijk zijn.
Daarnaast wil ik ook veel andere avontuurlijke dingen, veel in de natuur, veel mensen ontmoeten, feesten, veel uitdagingen, veel culturen leren kennen en helemaal tot mezelf komen en alles over mezelf leren. Misschien op een ranch midden op de grote vlakte met paarden of andere dieren werken (ik beleer zelf ook paarden) of andere werkjes.
Grote steden trekken me niet.

Gewoon lekker leven en zoveel mogelijk meemaken, leren, groeien, rust, veel mensen ontmoeten, veel lachen en ontzettend veel plezier maken.

Ik vind het best een aardige stap om ineens alleen de wereld in te trekken zonder wat ervaring en niet weten wat er op je pad komt. Liefst vertrek ik met 1 of meerdere personen en dan gewoon zien hoe lang je dezelfde reis blijft volgen. Dat gewoon verder ieder zijn eigen gang gaat. Dan heb je aan het begin wat aan elkaar en uiteraard veel lol met elkaar.

Groetjes,
Dingeman

Hoi!
Wanneer wil je gaan?
Zin om in Juli met de Transmongolie express mee te gaan?ioet
Vanuit Peking wil ik dan verder reizen maar heb nog geen concrete plannen ik ben me nog aan het orienteren want er is zoveel moois!

Groetjes Tessa

Hoi Tessa,

De Transmonogolie is een optie.

Liefst wil ik de reis redelijk goedkoop houden.
Uiteraard wel wat geld uitgeven aan bijzondere dingen in de landen, zodat je sowieso echt bijzondere dingen kan ervaren.

Ik zit te denken om ergens tussen Juli en September te vertrekken.
Waarschijnlijk naar Australie en Nieuw Zeeland en/of naar Azie (in Azie de spirituele oorden en ongerepte natuur).

En/of voor die tijd een kortere reis dichter bij huis in Europa om alvast in het reizen te komen en dan eventueel pas in november naar Australie, Nieuw Zeeland, Azie vertrekken.

Heb je een hyves of facebook voor meer info over jezelf?

Hier de mijne: