Hehee,
Ik ben Dingeman, 31 en woon in Biggekerke (Zeeland).
Ik wil dit jaar voor de eerste keer op reis. Ik heb die droom al jaren en ik ga het nu doen. Hoe lang en waar naartoe weet ik nog niet en ben ik aan het uitzoeken. Azie, Afrika, Australie, nieuw Zeeland?? Iets plannen en gewoon zien wat er gebeurd en naar vele plaatsen??
Ik wil o.a. voor een tijdje in de ongerepte natuur leven zoals/met Indianen, Aboriginals, Maori’s of andere spirituele/natuurmensen en plaatsen/sferen.
Leven, avontuur, natuur, feest, uitdaging, culturen kennen, naar de essentie.
veel meemaken, leren, rust, mensen ontmoeten, diepgang, ruimdenkendheid, gevoel, passie, creatie, spiritualiteit, veel lachen en ontzettend veel plezier maken.
Daarnaast wil ik een keer in het buitenland werken, voor hoe lang weet ik niet. Gewoon zien of dat me bevalt. In Nederland kan ik m’n plekje niet zo vinden, ook kwa werk en kwa sfeer in Nederland, hoewel het natuurlijk ook veel toffe kanten heeft. Er is meer dan dit voor mij en ben meer iemand van de natuur, met gevoel, e.d… Wat voor werk en waar in het buitenland werken weet ik nog niet. Ik heb vele kanten en kan van alles. Ik doe graag wat met mensen, dieren, natuur, techniek. Misschien ontwikkelingswerk of dier/natuur/mensen onderzoek of helpen? Idealistisch werk? Ik weet nog niet waar ik dan het beste kan zoeken. Azie, Australie of is er zelfs in Frankrijk vanalles te vinden?
Of nog idealer een combi van Nederland en buitenland. Dus me daar op orienteren en kijken wat de mogelijkheden zijn en wat ik op m’n weg tegenkom om zelf iets op te starten wat ik echt leuk vind en waarmee ik overal kom en veel verschillende mensen ontmoet, veel zie, veel ervaar en veel leer.
Ik vind het een aardige stap om ineens alleen de wereld in te trekken zonder wat ervaring. Liefst vertrek ik met 1 of meerdere personen en dan gewoon zien hoe lang je dezelfde reis blijft volgen. Dan heb je aan het begin veel aan elkaar en uiteraard ook veel lol!
Groetjes,
Dingeman