heykes,
mijn naam is nathalie en ik ben 26 jaar.
ik woon en werk in belgie, maar ik heb al jarenlang de droom om de wereld te ontdekken.
ik heb een hele brede waaier aan intresses. dit mag zowel rondreizen zijn, vrijwilligerswerk, of wat dan ook.
afrika (vrijwilligerswerk in dierenopvangcentra) en zuid-amerika spreken mij enorm aan, maar ik sta open voor alles.
ik heb deze droom nooit verwezenlijkt door omstandigheden, maar nu heb ik niets meer in mijn weg en wil ik er gewoon voor gaan.
dus, zoek je nog een reisgenoot, of denk je net als ik, laat me gauw iets weten!
vriendelijke groetjes!
Hoi Natalie,
Op 2 januari vertrek ik naar buenos aires om 2.5 maand door zuid amerika te trekken… Ik vertrek dan vanaf Lima weer… Dus dat is een aardig stukje reizen… (vind ik!!)
Ik heb nog niet echt eerder gebackpackt… Ik spreek wel wat spaans…
Voor de rest ik ben 23 en woon in Amsterdam…
Ehh wil je meer weten kan je me mailen op shanna686@gmail.com
Groetjes,
Shanna
Dag Nathalie,
Ik ben 22, woon en werk ook in België. Ik zit al een tijdje te spelen om volgend jaar weer eens ergens naar toe te gaan, maar heb geen reisgenootje… Ik zou wel maar maximum kunnen weggaan voor een maand, maar ook een citytrip of zo lijken mij leuk.
Als je interesse hebt, laat je het me maar horen!
groetjes Cindy
Hoi!
Begin februari vertrek ik naar Cuzco in Peru. Vanaf maart zal daar mijn stage beginnen maar heel februari ga ik besteden om Spaans te leren. Misschien heb je zin om samen een start te maken of wat dan ook. Je berichtje klinkt leuk!
helo
ik ben jean-paul 25 jaar en ben al bezig met landen bezoeken.
ik heb een jaar in tenerife gewoond en nu woon ik al 3 jaar in zwitserland.
na deze winterseizoen wil ik verder in de aankomende 5 jaar wil ik over de werelnd, australie amerika azie en nog veel meer als alles gaat. mijn bedoelling is dan natuurlijk ook te gaan werken en backpacken lijkt me ook interesant.
meer weten???
lijkt me geweldig om met iemand samen te gaan.
messchien ben jij dat wel??
kontact met mij [EMAIL=“j_p_severien@hotmail.com”]j_p_severien@hotmail.com
groetjes
Hoi Natalie!!!
Ik zal me eerst even voorstellen, ik ben Debbie, 25 jaar en bijna afgestudeerd voor de opleiding toeristisch management in Utrecht. Ik heb voor mijn studie al behoorlijk wat gereisd en nu ga ik dus naar Zuid-Amerika
Eind januari ga ik naar Peru om daar met ex-straat kinderen te werken in een vrijwilligersproject, vanaf April wil ik reizen door Peru/Bolivia/Argentinie en Brazillie en ik vroeg me af of er iemand in diezelfde periode daar zit.
Lijkt me leuk om een deel samen met iemand te reizen zodat je de ervaringen kunt delen. Heb je al concrete plannen?? Of een idee?
Groetjes,
Debbie
Hoi Debbie!
Net als jij wil ik ook eind januari naar Peru. Ik ga stage lopen in een kinderziekenhuis en revalidatie centrum. Ik ben 24, studeer pedagogiek en woon in Amsterdam. Heb ontzettende zin om naar Peru te gaan maar vind het begin best wel spannend. Wanneer vlieg je? Misschien kunnen we samen een start maken?
Hoor graag van je!
Vera
Hoi Vera!!
Ik heb mijn ticket nog niet geboekt… maar ga 27 jan vliegen op Lima. ( met KLM…) zal mijn ticket binnenkort boeken. Vind het ook ontzettend spannend! Hoelang ga je stage lopen?? en wat zijn je plannen erna?
Groetjes,
Debbie
Wat een snelle reactie! Leuk!
En ja… spannend he! pff… soms krijg ik echt de zenuwen.
Ik wil ook rond die datum vliegen maar ga wel naar Cuzco. We zouden misschien samen kunnen reizen tot Lima…
Maar… ga dus stage lopen ja. Ik heb de tijd t/m juli, die kan ik min of meer vrij invullen. Ik denk nu aan 1 maand Spaans leren en de stad land leren kennen. 4 maanden stage en tot slot 1 maand door Zuid Amerika reizen.
Ik ga dus wel naar Cuzco, jij naar Lima zo te lezen. Vind het in iedergeval leuk om te horen dat jij ook gaat. Misschien kunnen we iets combineren…
Wat zijn jou plannen?
Hoi!!
Ik moet vanaf Lima nog 8 uur met de bus omhoog, naar Trujillo.
Gaat een zware reis worden. Ik begin 1 feb daar op dat project, dus vandaar dat mijn plan was om 27 jan te vliegen, kom ik 28e aan en heb ik nog even een weekend om bij te komen! ( ga ik hard nodig hebben!!)
Verder ga ik naast het werken ook nog spaans leren, de basis is er… verstaan gaat redelijk goed, maar het spreken echt nog niet…
Vanaf 1 april kan ik doen wat ik wil… ga eerst door peru reizen… cusco etc… en dan door naar Bolivia, Argentinie en Brazilie.
Ergens in Brazilie zal ik vliegen naar amerika (north carolina), want ga vanaf July daar weer werken op een summercamp. ( heb dat al 2 x eerder gedaan) Vlieg ergens in September vanaf New York weer terug naar huis!
Dat is het plan zon beetje!!! Maar ben jij fulltime aan het stagelopen??
Anders kunnen we misschien met elkaar afspreken na 1 april?
Samen machu picchu doen? ![]()
Groetjes!
Debbie!
O! Je hebt het druk! Maar klinkt erg leuk!
Ik ben nu aan het werk dus moet nu stoppen met typen maar misschien kunnen we
mail adressen uitwisselen?! Het lijkt me leuk je in Cuzco te ontmoeten!
Daag!
Hi meiden!
Nog een Debby hier…
Ik ga eerst in januari naar Curacao om vrienden op te zoeken en te werken…daarna rond april reis ik door naar Zuid Amerika. Ik heb ook een oproepje in dit forum geplaatst mocht je meer willen weten…
De landen die ik zeker ga bezoeken zijn Brazilie, Argentinie, Bolivia en Peru.
Maar ik ben nog aan het rondkijken dus mijn plan is nog niet uitgestippeld…
Ik ben overigens 24 en alweer 2,5 jaar afgestudeerd media en entertainment management. Momenteel werk ik in een theater in Amsterdam maar ik heb ontslag genomen om weer te gaan reizen!
Lijkt me leuk om (delen) samen te reizen. Mochten jullie in contact met mij willen komen dan kan je me emailen op [EMAIL=“ddorsman@gmail.com”]ddorsman@gmail.com of reageren op deze topic!
Hasta la hora!
Debby
hoi dag Nathalie, ik ben ook een belg en ben 24 jaar, ben ook al verschillende malen op reis geweest, deze zomer nog naar Australie geweest, zelf ben ik ook geinteresseerd om met u op reis te gaan voor een maandje ofzo (niet langer omdat ik niet kan voor werkgever), als je wilt kunnen we altijd eens samenkomen om verder te bespreken waar je heen wilt. groeten
Hoi Natalie,
Ik ben van plan een rondreis te gaan maken door Afrika.
Ik wil een kampeerreis gaan maken met reisorganisatie Djoser,
dan mag je ook nog heel veel zelf inplannen maar ga je toch met een groep.
Dus ik weet niet of dit je wat lijkt? Omdat ik ook afrika bij je lijstje zag staan:)
Groetjes Laura