Reisgenoot Gezocht

Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar een gezellige reisgenoot voor de eerste twee weken van augustus 2004. Het liefst een gezellige meid. Ik ben zelf 23 jaar en wil graag uitgaan en stappen van de zomer in een warm land waar veel te beleven valt. Ik ben op zoek naar iemand rond mijn eigen leeftijd. Ik ben net weer vrijgezel en wil weer van het leven gaan genieten. Ook lijkt het me leuk om een week op vakantie te gaan of om twee weken te gaan werken daar (als er werk te vinden is voor twee weken!). Mijn voorkeur gaat uit naar Spanje of Portugal, maar iets anders is ook goed. Als het maar warm is en niet al te ver vliegen.

Heb je hier ook zin in? Laat het even weten.

Groetjes Linda.

Hoi Linda!

Op t Lloret forum zag ik dit berichtje van jou geloof ik ook al… ikzelf ga dit jaar voor het derde jaar in de horeca van lloret de mar werken. In het bedrijf waar ik werk (en de meeste andere bedrijven in Lloret) staat een minimum periode van 2 maand… denk daarom dat het erg lastig wordt om voor 2 weken een baan te vinden. Na twee weken ben je namelijk pas in gewerkt, dus voor het bedrijf is t niet erg zinvol iemand voor zo`n periode aan te nemen vrees ik…

Ook had je het over stappen, mooi weer etc… eigenlijk een beetje het verhaal dat je ook in de film Costa! ziet, maar das echt een verkeerd beeld! Veel mensen denken dat proppen een beetje zon, zee, strand, mannen (of vrouwen), feesten, zuipen en af en toe een flyertje uitdelen is, maar t werkt toch echt anders… Het werk in lloret is erg zwaar, je werkt ongeveer 10 uur per dag en t werk dat je doet is niet makkelijk… dus als je van je tijd in t buitenland wil genieten op de manier zoals jij het omschrijft zou ik lekker op vakantie gaan als ik jou was, anders kan het wel eens heel erg vies gaan tegenvallen…

Liefs Elle