1e 2 weken van augustus naar Europa

hoi,

Ik ben berdien, 39, hetero, werkzaam in de media en ik ben de 1e 2 weken van augustus vrij. Ik ben op zoek naar een vrouwelijke reisgenoot die ook erg graag naar Spanje wil of Portugal, italie of iets anders leuks. Misschien wel New York. Ik hou van kunst, cultuur, terrasje, fotografie, liever erop uittrekken dan zonnebaden, ook al vind ik dat af en toe best lekker. Dus voel je je aangesproken, laat het me weten.

hoi Berdien,
Ik wil volgende week richtng de zon, Griekenland…en ben ook nog op zoek naar een reisgenote.

Groetjes,

Lisette (32, hetero)

hoi Lisette,

Ik kan niet volgende week weg maar pas de week erop (ong 3 augustus-18 augustus). En wat zijn jouw ideeën over vakantie? en wat doe jij in het dagelijks leven?

je kan me mailen op [EMAIL=“bslings@hotmail.com”]bslings@hotmail.com

Hoi Berdien,

Ik ben Lien, hetero, wonend in regio Utrecht en werkend in A’dam als secretaresse. Ik wil graag naar de zon (maakt niet uit waar) om o.a. het land te ontdekken, lekker eten, terassen pikken, shoppen, zonnen, etc.
Ik mag/kan weg tot uiterlijk 20 augustus. Een weekje vakantie lijk me heerlijk.
Ik ben zo brutaal geweest om je toe te voegen. Als je (als hk_lotusgirl) me accepteert dan kunnen we kijken of we elkaar zoeken als reisgenote(n).

Groet,
Lien

hee lien,

Ik zag je reactie. ik zag dat je in amsterdam werkt. Misschien kunnen we snel wat afspreken? ik moet maandag, dinsdag en woensdag werken tot 20.30u en ben dan pas om 22u thuis. maar donderdag zou kunnen. waar werk je?

groetjes b