Hoi, ben op zoek naar een leuk reisgenootje (25-37) om eind augustus een weekje of 10 dagen lekker te ontspannen in de zuiderse zon. Hou nogal van afwisseling, strand, cultuur, lokale sfeer opsnuiven, lekker eten, terrasje,…, maar ook van avontuur. Voorkeur voor Spanje of Portugal (geen Benidormstijl!), maar sta open voor suggesties.
groetjes,
C
Hallo,
Ik ben Nancy, 37 jaar, single en tevens op zoek naar een spontaan iemand om eind augustus / begin september een zonnige vakantie mee te beleven.
Zoals jij hou ik ook van lekker eten, zon, zee en strand en alles wat leuk is en bij een vakantie hoort.
Tevens ben ik verre van een Benidorm type en begrijp dus ook meteen wat jij bedoelt in je oproep.
Ik heb zelf nog geen idee waar ik heen wil, dus alles kan in overleg en ben tevens 10 dagen beschikbaar / kan ook wat langer.
Ik hoor graag van je.
Met vriendelijke groet,
Nancy:vak02:
hey hey ik ben 31 studeer p&a en werk nu extra in de zomer . ik heb de laatste 3 weken van aug vrij en ben ook op zoek naar een reisgenoot. Ik hou van zon, zee er op uit trekken en uitgaan maar ben geen LorettdeMar typje hou wel uitgaan in klasse tenten
mocht je interesse hebben mijn mail: [EMAIL=“l_berghaan@orange.nl”]l_berghaan@orange.nl
gr, Lis