Reisgenoot gezocht!

Hallo Allemaal,

Mijn naam is Melissa Bierman en ben 22 jaar oud. Ik werk als verpleegkundig en volg daarnaast een HBO deeltijd studie.
Ik wil graag eind van dit jaar op reis 2 weken met iemand samen. Het liefst zou ik door azie willen reizen maar dit is uiteraard bespreekbaar!!

Ik ben iemand die erg actief is en graag dingen wil ondernemen op vakantie!
Graag zou ik dan de vakantie met zijn tweeën willen plannen.

Lijkt het je wat? Neem dan contact op wellicht kunnen we nog meer mooie reizen samen maken!!

ik ben samaiphon en heb pas een post geplaatst over datgene wat jij zoekt maar helaas ben ik al 70 maar nog jong van hart

Hallo Melissa,

Mijn naam is Anas en ben 22 jaar. Ik bengin met mijn studie (Civiele Techniek) in september. Ik ben van paln om dit zomer naar Ibiza of naar een andere mooie plek in Spanje op vakantie te gaan. Ik zou het ook leuk vinden als ik met iemand op reis ga. Laat me even weten of je dat interessant vindt.

Groet,
Anas

Melissa, ik heb je boodschap met interesse gelezen. Zoals je al kon zien ben ik al 70 maar nog jong van hart. Bij het aanmelden op deze site heb ik helaas gezien dat er hier overwegend Nederlanders aanwezig zijn en dat is dan ook niet zo eenvoudig om eens samen te komen vooraf om die reis te plannen. Ikzelf ga de laatste jaren 2/3 maanden overwinteren in Thailand rond Nieuwjaar maar dat rondreizen is er echt niet zoveel meer bij omdat ik dat vroeger allemaal al gedaan hebt en trouwens op 2 weken kan je niet zoveel doen. Ik hou meer en meer van mijn rust maar dat neemt niet weg dat ik dat dan toch op verschillende plaatsen doe. Vooral aan de River Kwai omdat dit mijn favoriete stek daar is.
Als je toch interesse zou hebben dan hoor ik het wel.
Jan