Ik ben Jade, 21 jaar en woon in Amsterdam. Op dit moment zit ik in mijn afstudeerjaar en ik wil hierna vanaf september heel graag voor 1-2 maanden reizen door zuid-oost Azie.
In mijn omgeving kan niemand mee op reis (bekend verhaal) dus ben ik op zoek naar een leeftijds- reisgenoot die het leuk lijkt om een reis te plannen en samen een fantastische reis te maken (avontuur, cultuur, natuur, terrasje, relaxen, uitgaan, stranden) Ik hoef trouwens niet een perfect geplande reis, maar ongeveer weten waar je aan toe bent is wel handig!
Zoals je in het verhaaltje kan lezen heb ik nog geen concrete plannen en er staat nog niets vast. Het lijkt me juist leuk om daar samen uit te komen! Lijkt het je wat, voel je je aangesproken, wil je meer weten of heb je ideeen dan kun je altijd een (prive) berichtje sturen om te kijken of onze plannen overeenkomen!
Hi Jade,
Vanaf de hoeveelste Juli wil je weg?
Ik heb zelf namelijk het idee van 8 juli tot 24 augustus te gaan! Vlieg wss op Bangkok en vandaaruit nr maleisie en dan door naar borneo of bali!
Ik wil heel graag naar bali en het lijkt me leuk om daar te gaan surfen en ook vooral in contact te komen met de lokale bevolking. Ik hou van andere culturen en wordt heel blij van in de natuur zijn! Ik wil graag in september weg, maar als je eerder gaat, kunnen we evt elkaar in bali treffen als je dat leuk lijkt. Het lijkt me leuk als je wat van je laat horen.
Andere landen die ik graag wil zien zijn: nepal, tibet, mongolie en peru.
Ook ik ga per september 2010 op reis. Mijn voorkeur gaat uit naar azie. Ik wil hier ook graag ontwikkelingswerk gaan uitvoeren liefst als verpleegkundige!
Daarnaast wil ik ook rondtrekken, genieten van de cultuur/natuur enz.
ik hoop iets van je te horen!
groetjes, debbie 21 jaar
Leuk dat je hebt gereageerd!
Heb je al een idee waar je ontwikkelingswerk wilt gaan doen en hoelang?
Ik doe toevallig de opleiding verpleegkunde en ga als het goed is in juni afstuderen.
Hoelang wil je reizen?
Wat een toeval, ook verpleegkundige! in ieder geval bijna verpleegkundige.
Ik wil graag als verpleegkundige ontwikkelingswerk gaan doen voor 4-6 weken, daarna wil ik natuurlijk ook het land nog zien en wil ik gaan rondtrekken.
Ik weet dat ik per 2e week van september vertrek. Dat staat al vast op mijn werk!
Als ik een project heb gevonden wat aansluit op mijn wensen (verzorging/verpleging, inentingen, voorlichting geven, assisteren op spreekuur/kliniek verloskundige of weeshuis.) Moet het vervolgens ook een mooie land zijn om te reizen.
Ik ben erg benieuwd naar jou ideeen!
Misschien dat t overeen komt met mijn ideeen, zou erg leuk zijn!
Ik zag je bericht en ook dat er inmiddels een aantal mensen gereageerd hebben. Ik ben benieuwd of je inmiddels al iemand gevonden hebt. Ik ben ook bezig met afstuderen (en 21) en wil graag daarna voor 1 a 2 maanden vertrekken. Landen als Thailand, Vietnam etc. trekken me erg, maar lijkt me een beetje risky en ook ongezellig om alleen te doen.
Mijn plannen zijn nu nog vaag, maar ben me langzamerhand aan het oriënteren en vast staat in ieder geval dat wanneer ik mijn papiertje heb, ik dit op een leuke manier wil afsluiten!