Hey mensen … ik ben op zoek naar een reisgenoot waarmee ik op vakantie kan in de zomer van 2018 (juli / augustus/september ) , of iemand die mee wil gaan met een georganiseerde groeps(rond)reis. De bestemming weet ik nog niet helemaal , maar zat te denken aan Italie / Portugal / Cuba . Maar voor iets anders sta ik natuurlijk ook open . Ik hoor het wel van jullie … gr Sjoerd
Misschien eens gaan duiken?
Duiken heb ik nog nooit gedaan , zou het wel graag een x willen gaan doen. Maar ik zou dan niet een vakantie willen waar ik alleen maar aan het duiken ben , want boven water is er net zoveel moois te zien
. Ik ben wel van het combineren met andere dingen dan
Hoi. Je hebt wel gelijk ook. Combi van duiken en wat anders is het beste ![]()
Hoe oud ben je Sjoerd?
Ik kan eventueel wel vanaf 23 juli
heb dan 3 weken vrij:) . en welke periode zat jij aan te denken Sjoerd? en Miloa?
Hai Sjoerd,
Ik ben bezig met het plannen van een reis naar australie samen met nog een jongen.
We zijn beide 24 jaar en willen begin september voor 2 maanden rondreis australie doen.
We willen met een groepje max 4 personen, zin om mee te gaan?
groetjes danny
30 jaren jong
Hallo Sjoerd,
Ik zit zelf te kijken naar Ierland en Sicilië en naar actieve rondreizen (fietsen, klimmen, duiken, raften), liefst in combinatie met strand. Cuba klinkt ook erg goed! Een groepsrondreis heb ik een aantal keer gedaan, nu nog niet de juiste bestemming met juiste data tegengekomen. Een fly and drive is ook erg leuk, rij zelf ook in buitenland, links waar nodig, alleen liever niet in superdrukke steden. Ik ben eind juni en begin juli vrij. Zou graag max 2 weken gaan. Matcht helaas alleen niet met de data van de anderen. Laat maar horen wat je er van denkt.