Na 2 jaar achter elkaar actieve rondreizen gedaan te hebben wil ik in 2018 op vakantie naar de zon en even lekker tot rust komen. Ik zoek een reisgenootje om dit samen te doen. Kan ook een combinatie van rondreis en relaxen. Bestemming is in overleg. Mijn voorkeur heeft Zakynthos/Malta of de Antillen. Voor 1 november moet ik op mijn werk al de vakantie doorgeben dus wil snel plannen gaan maken. Heb je interesse, stuur me dan een berichtje.
Hoi Mariska,
Ik heb de laatste jaren ook rondreizen gemaakt waarvan de laatste best intensief was zonder enige moment van eigen tijd waar je kan relaxen of kan zwemmen. dat heb ik best gemist. Ik ben naar Italië geweest, zelf zat ik te overwegen om weer terug naar Azië te gaan voor tot nu toe staat alles nog open. Misschien dat je een PB-tje kan sturen met wie je wat bent en wanneer je precies wilt gaan. ik ben single en dus niet gebonden aan schoolvakanties. Ik kom uit het westen van het land. Ik heb niet specifiek een voorkeur voor een land, maar ik vind alles wel interessant als er maar zon en genoeg vertier is.( Ik zie Griekenland/ Malta / Antillen wel zitten hoor!!) Ik ben niet het type om de hele week op het strand te liggen. Ik ga ook niet voor luxe maar wel voor comfort. Groetjes Debby
Hallo Mariska , je schrijft niet hoe oud je bent ,dat zou ik graag willen weten , want ga iedere winter een enkele maanden naar Thailand en als je een beetje net zo oud bent als ik misschien kunnen we als het klikt wel samen gaan .
Gr Andrea
Ik ben 25 jaar oud.
Ben wel echt opzoek naar een reisgenootje voor de zomer van 2018.
In de winter ga ik nooit op vakantie, echt alleen in de zomermaanden.
Een weekje Zakynthos volgende zomer zie ik wel zitten! Langer gaat voor mij niet lukken omdat ik ook nog een andere vakantie wil boeken. Ik ben 23 jaar.