Reisgenoten (30-50jr) gezocht aug2006 Cuba,zuidamerika of wat dan ook

Hoi,

Ben 40 jaar en wil graag komende zomer voorkeur maand augustus een maandje rondtrekken met een leuke (kleine) groep mensen. Cuba, Argentinie, Chili staan al lang op mijn verlanglijst maar als iemand een ander leuk idee heeft ben ik snel omgepraat :-). Mijn idee is een groepje van 4-6 mensen te vinden en samen “backpakkend” het land te verkennen. Kan nog wel een pagina volschrijven over waar ik nog wel naar toe zou willen en hoe mijn idelae vakantie eruitziet maar misschien beter om elkaar als sparringpartner te gebruiken en er zo achter te komen wat de mogelijkheden zijn.
Ben benieuwd naar jullie reacties!

Mmm, jammer, ik pas wel in het plaatje, en wil graag naar Zuid Amerika, maar dan in een andere maand. Ik ben van plan om eind april/begin mei te gaan, naar Ecuador, 6 weken heb ik. Heb hier al veel tips opgedaan. Ga er vrijwilligerswerk doen en natuurlijk hoop ik ook wat van het land te zien, maar dat zal zich wel beperken tot de projecten waar ik heenga.
Ik hoop voor je dat je een leuk groepje BP’s kan vormen, vind het wel een goed idee zo!
Groetjes,
Barbara

Hoi Marcel,

Uit ons reisgroepje van 4 personen valt 1 persoon weg. Mijn broer gaat liever met zijn nieuwe vriendin op vakantie. Wij, 2 dames (58) en ik (47), zijn dan ook op zoek naar een nieuwe 4e persoon. Misschien ben jij wel de persoon die ons reislustig groepje wilt aanvullen…

Onze interesse is erg divers. Van groepsreizen, naar individuele reisen en cruises. Zie onze planning in een van mijn postings.

Mocht je wat meer informatie willen, neem dan contact met met op.
[EMAIL=“Geert.Uit.Alkmaar@hotmail.com”]Geert.Uit.Alkmaar@hotmail.com

Geert Everaerts
Alkmaar