reisgenoot gezocht voor Madagascar

Hallo,Ik ben een vrouw van 32 en wil naar Madagascar op reis. Wie heeft er zin om van 15 september tot en met 16 oktober mee op reis te gaan naar Madagascar. De bedoeling is te vliegen via Milaan (aldaar een paar dagen blijven) en door te vliegen naar Madagascar. Rondreizen met het openbaar vervoer en de rugzak. Alle hoogtepunten zoals de diverse Nationale Parken bezoeken, genieten van flora, fauna, hiken en de lokale bevolking. Het liefst zou ik rondreizen met iemand van tussen de ca. 26 en 38. Zin om mee te gaan, ik hoor het wel.Groet Renate

Hoi Globetrotter,
Ik woon in Antananarivo (de hoofdstad van Madagascar). Ik verzorg samen met mijn man individuele reizen in Madagascar. Ik kan een rondreis voor je verzorgen of alleen een transfer van het vliegveld naar een hotel in de stad. De meeste toeristen reizen hier met een gids/chauffeur. het openbaar vervoer is onbetrouwbaar en de bussen rijden voornamelijk door de nacht en zijn oncomfortabel. Wat zijn je plannen hier in het land? Als je samen reist is een auto met chauffeur helemaal niet zo duur en het brengt je precies waar je wil zijn. Laat via de mail weten of je interesse hebt of dat ik iets anders voor je kan doen. Madagascar is een prachtig land en ik weet zeker dat je een mooie reis zal hebben.
[EMAIL=“wendytil1973@hotmail.com”]wendytil1973@hotmail.com
groetjes vanuit Tana
Wendy