4-5 weken Madagascar

Hallo,

Ik (Man, 32 jaar) wil 4-5 weken gaan rondreizen in Madagascar.

Het lijkt me een geweldig avontuur om rond te reizen in een land dat nog geen massatoerisme kent en prachtige NP en mooie afgelegen stranden heeft.

Zijn er mede globetrobbers die niet via een georganiseerde groepsreis naar Madagascar (willen) gaan?

Wij zijn net terug uit Madagaskar en hebben met z’n tweeen rongereisd.
We hadden via Tsara Travel in Groningen een aantal dingen vantevoren geregeld, zoals de treinreis naar Manakara wat echt geweldig was.
Ik heb enorm veel foto’s gemaakt van de vriendelijke bevolking. Ook vond ik het dorp Morondava (het stuk bij de zee) geweldig! en natuurlijk de Avenue de Baobab. Foto’s heb ik geplaatst bij www.columbusmagazine.nl/reisreporter/jeannette

Hallo Jeannetteonbe,

Ik Kim 26 jaar, zou graag met drie andere vrienden, naar Madagascar trekken begin juli 2009, we zouden een 3 A 4 weken willen blijven. We zouden zelf alles willen organiseren omdat het met een reisagentschap duur is.

Daarom de vraag wie heeft er goeie tips voor ons hoe we eraan beginnen ?

Wij hadden ook gedacht om een auto te huren met chauffeur, waar kan je dit het beste regelen ? Kan je alles met de auto doen ?

Laat maar iets weten,

Groetjes

Kim

Hallo Kim, Het leukste is met een auto met chauffeur. Wij hebben dit geregeld via Tsara travel in Groningen. Dit was erg goed. Vraag naar een Engelstalige chauffeur als je Frans niet geweldig is. (wij hadden Solofo, die echt super was!). Morondava vond ik een absoluut hoogtepunt: de Lagune bij het dorpje en de Avenue de Baobab. Ook Ile st. Marie is erg mooi.Ik zou je aanraden om daar heen te vliegen, prima vluchten via Air Madagaskar. De zee kan nl erg ruig zijn. Als je de intercontinentale vlucht ook bij hun boekt krijg je korting.
mijn foto’s kun je zien bij www.columbusmagazine.nl/reisreporter/jeannette

Hallo,

Ik weet niet of je vraag nog geld, maar op 25 maart ga ik in principe voor 3 een kleine maand naar Madagascar. Nu er rellen zijn uitgebroken, wacht ik nog even af, maar indien interesse…

Laat maar iets weten

Groeten

Raf (25 jaar)