Hoi Nino!
Leuk dat je je vrienden toch hebt kunnen overhalen! Mijn vrienden zijn helaas niet zo reislustig…
Qua het uitgaan vind ik eigenlijk alles goed, zelf hou ik vooral van kroegjes en daar zou ik wel een keer naar toe willen.
Via een andere website heb ik een jongen leren kennen die dit ook graag zou willen doen, dus Nino mocht je toch met ons mee willen gaan kunnen we altijd nog een andere jongen uitnodigen.
Hoi allemaal!
Een vriendin van mij (waar ik het al eerder over heb gehad) en waarschijnlijk wil ze toch met mij gaan. Ik wacht nog even af, als we echt wat geboekt hebben, maar waarschijnlijk wordt dit het dus. Hoop dat jullie dat begrijpen/
Graag klets ik nog wel mee in dit topic, want als het niets wordt ga ik nog graag met jullie mee 
Groetjes Lenie
Vera, Danielle, (Lenie)
Ik zal deze week mijn steden/landen zetten van wat ik wil zien.
Hoe lang willen jullie gaan? Ik dacht aan ongeveer 4 weken.
In juli en augustus is een goede tijd>
gr marije
Goedendag,
Ik zou heel europa willen zien, maar dat haal je niet in een orte tijd.
De landen die ik deze zomer wil wil heen gaan is:
Landen:
- Duitsland
- Polen
- Tsjechië
- Ierland
- Engeland
Hier kunnen ook gewoon dingen weggaan. Ierland heb ik omdat ik vorige zomer daar ben geweest en ik heb een stukje van mijn hart daar achtergelaten, zo mooi fijn vondt ik het daar.
Heee, heb je zin in een feestvakantie naar bijv. kos of mallorca? voor ong. 2 weken. ik kan 25 juni t/m 10 juli of van 4 augustus t/m 17 augustus. ik ben een man van 23 jaar. ben 4x op een feestvakantie geweest en wil wel nog een keer als je interesse hebt stuur dan maar een berichtje mij facebook is bastiaan sniper
Is dit nog actueel? Zo ja, dan heb ik misschien interesse.
Ben wel iets ouder. (31)
heb je zin in een feestvakantie naar bijv. kos of mallorca van 4 t/m 17 augustus? ik ben een 23 jarige jongen
Hoi,
Wie heeft er zin in een feestvakantie. dus chillen op het strand en elke avond stappen. ik wil bijv. naar kos of mallorca voor ong. 2 weken. ik ben een 23 jarige jongen. als je interesse hebt hoor ik het wel!