Reisgenoot gezocht voor in 2013

Hey there,

mijn naam is Wesley. ik ben 20 jaar en wil vanaf half 2013 gaan rond reizen in amerika. ik wil ongeveer 2 jaar wegblijven en ben nog opzoek naar een reisgenoot het liefst van ongeveer rond mijn leeftijd.

Info over ries:
liftend reizen.
miss in de groten steden even wonen/reizen om beter te zien en te beleven hoe het daar is.
kijken of het mogelijk slaap plekken te regelen via kerken ofzo iets.

Denk je er niet te makkelijk over? Je kunt zo 3 maanden naar Amerika zonder visum. Daarna heb je een visum nodig en ik vraag me af of je er wel voor in aanmerking komt.

Nooit geschoten is altijd miss. ik ga het in ieder geval proberen. En waar een wil is, is een weg.

Ik zou eerst maar eens gaan uitzoeken hoe het zit met visums…

Een toeristenvisum is normaal gesproken maximaal 6 maandengeldig , maar kan onder bepaalde omstandigheden worden verlengd.
Maar je zult op het moment dat je het land binnen wilt moeten aantonen dat je genoeg geld hebt om die hele periode zonder problemen door te komen. En werken als toerist mag niet.
Het zal heel erg lastig worden om de Immigrations Officer er van te overtuigen dat jij als 20-jarige voldoende geld gespaard hebt om 2 jaar lang ruimschoots van te kunnen eten, onderdak en vervoer te betalen, etc etc…

1 like