Reisgenoot gezocht voor een grote rondreis door Azië en Oceanië (+ vrijwilligerswerk)

Ik ben van oktober 2006 tot februari 2007 op reis geweest (Rusland, Mongolië, China, Vietnam, Cambodja, Laos, Thailand) en dat was een hele mooie ervaring en iets wat ik nooit meer zal vergeten. Ik heb de smaak te pakken gekregen en vele mooie dingen gezien. Ook minder mooie dingen (wat ik natuurlijk van te voren ook al wist) en op veel plaatsen is grote armoede.

Nu heb ik het plan om in de toekomst nog eens te gaan (staat niet vast) weer naar Azië, de Pacific en Australië/ Nieuw-Zeeland te gaan. Ook zou ik graag vrijwilligerswerk gaan doen in het noorden van Laos (ook dat staat niet vast) of elders waar het kan en de hulp nodig is. Ik weet dat het moeilijk zal zijn maar ik wil het in ieder geval proberen. Het zou mooi zijn als er iemand (man of vrouw maakt me niet uit) is met (ongeveer) dezelfde plannen en die het wel ziet zitten om dit ook eens te gaan doen. Ik houdt er wel van om het avontuur aan te gaan maar plezier en humor op z’n tijd is natuurlijk ook mooi. Ik wil dit keer nog meer van Azië e.d. zien en wie weet waar ik (of we) nog terecht kom.

Als het je een beetje aanspreekt dan lees ik het graag!

Geen reacties helaas. Maar wie weet komt er nog eens iemand die het wel wat vindt :confused::lol:

Mijn plannen zijn inmiddels ook wat duidelijker en eind van het jaar vertrek ik waarschijnlijk weer. Ik wil vliegen naar Bangkok en dan naar Laos. Ik heb ook al wat informatie gevonden over vrijwilligerswerk daar. Na Laos wil ik ook nog meer van Azië (en misschien verder) gaan zien.