Reisgenoot gezocht voor een flink deel van Azië en misschien wel verder

Laos, Thailand, China, Tibet, Nepal, India, Indonesië etc etc. Landen die me allemaal op hun manier aanspreken (maar er zijn meer landen die me aanspreken op de wereldbol).

Van oktober 2006 tot februari 2007 ben ik op reis geweest (Rusland, Mongolië, China, Vietnam, Cambodja, Laos, Thailand) en dat was een hele mooie ervaring en iets wat ik nooit meer zal vergeten. Ik heb de smaak te pakken gekregen en vele mooie dingen gezien. Ook minder mooie dingen (wat ik natuurlijk van te voren ook al wist) en op veel plaatsen is grote armoede. Ik wil meer van de wereld gaan zien en dat doe ik dan ook.

Nu heb ik het plan om in de toekomst nog eens te gaan (staat niet helemaal vast maar eind van het jaar is zo ongeveer de planning). Ik zou graag naar Thailand vliegen en dan naar Laos te gaan. Vanuit daar misschien China in om ook Tibet eens gaan te bekijken. Verder naar Nepal en India en dan misschien vliegen naar Sumatra (Indonesië) en verder.

Ook zou ik graag vrijwilligerswerk gaan doen in het noorden van Laos (ook dat staat niet vast) of elders waar het kan en de hulp nodig is. Ik weet dat het moeilijk zal zijn maar ik wil het in ieder geval proberen. Ik heb al wat informatie over enkele projecten. Het zou mooi zijn als er iemand (man of vrouw maakt me niet uit) is met (ongeveer) dezelfde plannen en die het wel ziet zitten om dit ook eens te gaan doen. Het liefst iemand tussen de 20 en 30 omdat ik zelf 26 ben. Ik houdt er wel van om het avontuur aan te gaan maar plezier en humor op z’n tijd is natuurlijk ook mooi. Ik wil dit keer nog meer van Azië e.d. zien en wie weet waar ik (of we) nog terecht kom.

Als het je een beetje aanspreekt dan kun je altijd even reageren of een persoonlijk bericht sturen.

wanneer vertek je richting azie?
ikzelf 5 augustus 2008 en ga dan naar indonesie, maleisie en thailand. Vanuit thailand wil ik ook heel graag een paar omliggende landen pakken zoals laos en cambodja.
Tibet lijkt me ook prachtig maar de situatie daar op dit moment laat het niet echt toe om er nu al veilig heen te reizen… misschien tegen die tijd weer wel! Iedergeval ik zit zoiewo vanaf november in thailand… dus mocht je interesse heb dan hoor ik het wel!

Ik ben trouwens een meisje van 21 jaar

groetjes larisa