Reisgenoot gezocht voor Australie Maart-April

Hallo ik ben Jesse 23 recent afgestudeerd en per 1 Mei heb ik waarschijnlijk een baan. Voor die tijd wil ik nog even een leuke reis maken. Ik ben eerder al 3 maanden in Amerika geweest en ik wil nu dus eens richting de andere kant van de aardbol. Ik vertrek begin Februari richting Singapore om dan na een paar dagen richting Nieuw Zeeland te gaan voor een paar weken. Begin Maart is dan het plan om naar zuid Australië te vliegen en via de west of oostkust richting het noorden te trekken (April zou het regen seizoen afgelopen zijn en zo hoop ik de huidige ellende daar dus te ontkomen).

Plan is om dit in ieder geval grotendeels per auto of campervan te doen. Ik zoek dus gelijk gestemde die rond Maart per auto of camper een stuk of wellicht de hele reis samen op te trekken.

Ticket staat vast ik ga na 2 en half week Nieuw Zeeland 2 maart naar Melbourne. 25 april vertrekt mijn terug vlucht vanuit cairns. Oorspronkelijke idee was om van melbourne naar cairns te trekken maar ik ben nu ook een alternatieve route aan het bekijken gezien de overstromingen en nu orkaan die de oostkust teisteren.

Hey Jesse!

Mijn reisplannen komen precies overeen met die van jou! Ik las dat je 2 maart richting Melbourne komt, misschien dat we vanuit daar samen kunnen verder reizen? Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Iris, 23 jaar en loop op dit moment stage in Melbourne. 19 april vertrekt mijn vliegtuig vanuit Melbourne weer naar Nederland, maar voor die tijd zou ik graag nog willen rondreizen langs de oostkust per campervan. Mijn plan was om half maart te vliegen naar Sydney en dan per campervan naar Cairns reizen, om vervolgens weer met het vliegtuig naar Melbourne te gaan voor 19 april. Maar als jij andere plannen hebt kunnen we natuurlijke een mooi combi zoeken. Verder hou ik van sightseeing, natuur, surfen, camperen, uitgaan, shoppen, relaxen op het strand en hiken. Kortom, ik ben voor alles in!

Hoop wat van je te horen:)
Groetjes, Iris