ik ben jesper ben 24 jr en ben van plan om rond januari/februari ri australie te gaan, heb alleen nog geen visum aangevraagt maar dat is geen probleem lijkt me. en zo als het nu lijkt ga ik alleen omdat vrienden geen tijd of zin hebben om een jaartje te gaan zwerven . dus vraag ik me af of er nog reizigers/avonturiers zijn die mij willen vergezellen naar australie of Nz?
indien u geinterreseerd bent of vragen heeft kunt u me mailen op :arrow: [EMAIL=“jesper_dijkstra@hotmail.com”]jesper_dijkstra@hotmail.com.
groetjes jesper
hey hey jesper voor hoe lang wil je precies weg. en weet je al via welke weg je wilt gaan binnen australie. en heb je alles al geregeld behalve je visum dan (zoals bijv. je verzekering)
ik ben amy en ben 27 jr , ik ga zelf maatr naar australie voor een jaar en begin in melbourne en zo verder via de oostkant naar boven.
Ik ben momenteel in Oz!! Zeker komen, het is er geweldig
Ik ben waarschijnlijk begin maart in Melbourne, aangezien ik tot 4 maart naar Fiji ga en daarna waarschijnlijk ri Melbourne vlieg. Ik wil dan miss de Westkust gaan doen. Altijd leuk om met meerdere te doen. Plannen zijn zomaar een suggestie en kunnen nog altijd veranderen. Da is het heerlijke aan reizen.
Oh ja, ik ben jeanine, 25 jaar. Lijkt het je leuk om te meeten dan kunnen we altijd kijken of we ergens kunnen afspreken. Mijn mail is jeanine_van_yperen@hotmail.com.
Heb ook een website als je nieuwsgierig bent www.nienontravel.nl